امام جمعه مهريز:

سران اغتشاشات مانند كلاغان سياه قافله‌سالاري مي‌كنند

یزدفردا: امام جمعه مهريز گفت: سران اغتشاشات مانند كلاغان سياه، مرغان لاشخور را قافله‌سالاري مي‌كنند و به دنبال شكار انقلاب و نظام اسلامي هستند و بايد از آنها دوري كرد.

حجت‌الاسلام علي برهان امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهریز اظهار داشت: در حوداث اخير مزدوران داخلي با حمايت بيگانگان شعارهايي همچون قبول نداشتن ولايت ‌فقيه و عدم حضور شوراي نگهبان و روحانيت در كشور و دوري از اسلام و شيعه را نعره مي‌زدند و خواستار حكومت لائيك بودند و نرم نرمك حركت و با پنبه سر بريدند، اينها كساني بودند كه رو در رو به پا نخواستند بلكه با نرم‌افزار به پيش آمدند.
وي افزود: اغتشاشگران به طور علني اعلام مي‌كنند كه ما اسلام نمي‌خواهيم و از آن بيزاري مي‌كنند.
امام جمعه مهريز خاطرنشان كرد: اين سخنان نسنجيده سران اغتشاشات است كه عده‌اي نوكر مزدور و كوردل به پيروي از آنها و عدم اطلاع از مواضع آنها از آنها ناآگاهانه دستور مي‌گيرند و بايد در ابتداي امر سران اين فتنه‌هاي اخير كه در جاي امن پناه گرفته‌اند و خود را در امنيت كامل حس مي‌كنند، مجازات كرد.
برهان تصريح كرد: يكي از معجزات تاريخ كه در كشور ما وجود دارد، زنده ماندن اسراي دفاع مقدس بود كه با وجود تمام مشقات و با وجود دژخيمان جلاد صدام و با عنايت امام حسين (ع) توانستند به وطن سلامت برسند آزادگاني كه براي حفظ ناموس اين ملت، دين و قرآن به دفاع برخواسته بودند و سختي‌هاي اسارت را تحمل كردند آيا به‌جا است عده‌اي از همين اوباش و اغتشاشگران بگويند آزادگان و اسراي هشت سال دفاع مقدس نادان بودند.
برهان اضافه كرد: سران انقلاب به اصطلاح مخملي مي‌گويند حكومت دين يك امر زميني است و مهم‌تر اينكه منظور روحاني نماهاي كشور نيز همين است.
وي يادآور شد: در زمان هارون مردم با او بيعت كردند و مردم‌سالاري تشكيل شد و موسي ‌بن ‌جعفر تنها شد و او را هم متهم كردند به مقابله با نظام و اين است مردم‌سالاري كه اينها نمي‌خواهند در كشور اجرا شود.
امام جمعه مهريز بيان كرد: آن انقلابي خوش يمن است كه به مانند انقلاب اسلامي ايران يك فرشته قافله‌سالار مرغان خوش‌الحان باشد نه يك مزدور و جيره‌خوار خارجي كه خواسته باشد با از بين بردن نظام اسلامي و نابودي اموال بيت‌المال و مردم انقلاب مخملي درست كند.
برهان گفت: اي مردم يزد و ايران، اي كساني كه مردم سالاري را در سال 1376 ايجاد كرده‌ايد، برويد توبه كنيد و از خون شهدا حلاليت بطلبيد كه اين است تنها راه رستگاري شما در اين دنيا.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا