امام جمعه مهريز:

ظلمت تفكر در طول تاريخ همواره سبب بروز فتنه‌ها شده است

یزدفردا: امام جمعه مهريز گفت: در طول تاريخ همواره ظلمت تفكر گروه‌ها و فرقه‌هاي مختلف سبب بروز فتنه‌ها شده است.

حجت‌‌الاسلام علي برهان امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: فتنه‌ها همچون شب تاريك است و به انسان هجوم مي‌آورد و گوشه‌اي از ذهن را تاريك مي‌كند و اين قطعه‌هاي شب تاريك كه شب طولاني سال است، تاريكي را براي انسان‌ها پديد مي‌آورد و شايد گروهي را سال‌هاي متمادي در تاريكي فرو برد.
وي افزود: ظلمت تفكر خوارج و ماركسيست و ليبرال‌ها و ملي مذهبي‌ها نيز در طول تاريخ سبب به وجود آمدن فتنه شده كه اين فتنه‌ها همچون قطعه‌هاي شب تاريك است و اگر انسان بخواهد از تاريكي‌ها نجات پيدا كند بايد تمسك به قرآن داشته باشد تا به نور و روشنايي دست يابد.
امام جمعه مهريز خاطرنشان كرد: خداوند سبحان مي‌فرمايد «قرآن نور است و كتاب شفابخش و بر شما باد كه در مسير سبوي نور حركت كنيد و قرآن كتاب هدايت است براي متقين و اگر قرآن را رها كنيم در روز قيامت از انسان شكايت مي‌كنند».
برهان بيان داشت: مردم مسلمان و ولايتمدار ايران اسلامي مانند ماه هستند و نور و روشنايي و درخشاني خود را از خورشيد زمان كه همان ولايت‌فقيه است، دريافت مي‌كنند.
وي تصريح كرد: ملت ايران در طول دوران انقلاب همواره درخشيده‌اند و درخشش آنها در جهان منعكس شده‌ است زيرا منبع نور آنها منبعي حقيقي همچون امام راحل، مقام معظم رهبري و انقلاب اسلامي بوده است.
امام جمعه مهريز يادآور شد: هفت ماه است در ايران خسوف و كسوف روي داده است و مردم نظام جمهوري اسلامي ايران با وجود ناملايمت‌ها همچنان از نور ولايت ‌فقيه درخشان هستند.
وي افزود: دي‌ ماه سال جاري يادآور خاطرات تلخ و شيرين انقلاب است و شيرين‌ترين خاطره انقلاب در اين ماه رقم خورده است زيرا مردم زنده‌دل با ولايت ارتباط قوي داشته و موفق شدند شاه خائن را از ايران بيرون و اساس طاغوت را كمرشكن كنند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا