امام جمعه مهريز:

موج سبز ايجاد شده را بايد همچون علف‌هاي هرز از ريشه خشكاند

یزدفردا: امام جمعه مهريز گفت: موج سبز ايجاد شده در كشور را بايد همچون علف‌هاي هرز از ريشه خشكاند.

حجت‌الاسلام علي برهان امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا  در مهريز اظهار داشت: موقعيت فردي كه بداند اطرافش را دشمن احاطه كرده و منتظر فرصت است و بايد به او ضربه بزند با كسي كه هيچ دشمن و بدخواهي ندارد، متفاوت است.
وي افزود: فردي كه دشمن دارد، حرفش و كتابش و كلامش بايد به گونه‌اي باشد كه دشمنان او بيش از اين نشود و رفتار او سبب ازدياد دشمن نشود.
امام جمعه مهريز خاطرنشان كرد: نبايد نسبت به مردم سوء ظن داشت اما مهم‌تر اينكه نبايد خوش‌گمان بود و با عجله و بدون تحقيق به هر فردي به واسطه شيرين زباني او اعتماد كرد زيرا بيشتر كلاهبرداران شيرين‌زبان هستند و دست دهنده دارند.
برهان يادآور شد: قرآن مي‌فرمايد: «من شر ما خلق» و بايد اين آيه را در ذهن خود تداعي كنيم زيرا همه پول و قدرت و مخلوق را دوست مي‌دارند ولي اين احتمال را بايد داد كه شايد روزي اين پول و اين شخص دشمن ما شود و امكان دارد پول و شخص و بستگان گاهي بلا شوند و ما بايد از خداوند بخواهيم ما را از شر هرچه بدي است، حفظ كند.
امام جمعه مهريز خطاب به سران و طرفداران انقلاب به اصطلاح نرم و سبز تصريح كرد: آيا شما موج سبزيد يا موج سياه البته علف‌هاي هرزه‌اي هم هستند كه سبزند و شما اين مدل سبزيد كه خصم درخت تناور اين انقلاب هستيد و شماها را بايد از ريشه خشكاند و درو كرد.

یزدفردا

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا