عوامل ايجاد فتنه اجتماعي ( 4 )

حجت اسلام احمد نباتي


… ادامه از مطلب قبلي. پرنده

* گام چهارم: اين افراد در گام بعدي سعي کردند تا ارزشهاي اخلاقي و انساني را هم از جامعه باز ستانند و با خيال راحت جامعه را از هرگونه ارزشهاي ديني و اخلاقي تهي بينند و در نتيجه کشور پهناور اسلامي را در اختيار چکمه پوشان آمريکايي قرار دهند.

سعي در زير سؤال بردن حجاب بانوان.

اگر اين حجاب مانع حضور زن و بروز شخصيّت او شود قطعاً مضرّ است مهم اين نيست که زنان حجاب داشته باشند مهم اين است که بتوانند در عرصه­هاي مختلف حضور يابند! (سيد محمد خاتمي، روزنامه­ي همبستگي، 16/08/79)

مظاهر ديني مثل حجاب و حياي زن، نماد عقب افتادگي است! (نوشين احمدي، ماهنامه­­ي جامعه­ي سالم، تيرماه 1377)

حجاب براي حفظ عفت نيست. حفظ عفت در هر زماني روش خود را دارد. يعني مي­توان بدون حجاب هم حفظ عفت کرد! (عبد الکريم سروش، ماهانه­ي زنان، ش59، ص33، ديماه 1377)

من با حجاب زن در تمام صحنه­هاي فيلم مخالفم! (کاوه نيلي، ماهنامه­ي فيلم و سينما، ش56، ص35، بهمن ماه 1378)

قرآن بد حجابي و بي عفتي را جرم نمي­داند! (فرهاد بهبهاني، روزنامه­ي نشاط، ص3، 17/03/78)

سعي در تهي کردن جامعه از غيرت و عفت:

نظريه­ي غيرت ديني ويران کننده­ي انديشه­ و فرهنگ و تمدّن است! (عطاء الله مهاجراني، آريا، 16/01/79)

رقص را نبايد ناپسند دانست! (عطاء الله مهاجراني، روزنامه­ي نشاط، 01/06/78)

زني که با هوو يا معشوقه­ي همسرش مي­سازد عفيف و ستودني به شمار مي­رود، ولي چرا اگر مردي معشوق زن خود را تحمل کند، بي غيرت قلمداد مي­شود؟! (سيمين بهبهاني، روزنامه­ي زن، 24/12/77)

در امور جنسي و هم جنس بازي بايد تساهل و تسامح داشت اين امور (همجنس بازي) مردود است، ولي نبايد ممنوع باشد! (لشک کولاکوفسکي، روزنامه­ي صبح امروز، ص8، 12/08/78)

تنها راه چاره براي حل مشکل فرهنگي در جامعه بي­اعتنايي به همه­ي ارزشهاست چون در خارج از کشور روابط غير اخلاقي خارج از محدوده­ي زناشويي و همجنس بازي امري عادي شمرده مي­شود و کسي هم به آن اعتراض نمي­کند! (عزت الله فولادوند، ماهنامه­ي کيان، بهمن ماه 1377)

به خدا عاشق شدن گناهي ندارد. بگذاريد دختران در مدارس عاشق شوند!!! و آماده­ي زندگي و عشق و ازدواج شوند. يک مشت دختر افسرده و پسر عقده­اي تحويل ندهيد. شما را به خدا همه­ي نسلها را خراب نکنيد. لااقل اين نسل را خراب نکنيد. رابطه­ي دختر و پسر چه اشکالي دارد؟ ! (هفته نامه­ي ايران جوان، ش156، ص2، 05/01/78)

هنرمندان به فضاي آميخته با ابتذال نياز دارند و در يک فضاي پاکيزه شده هنرمندان از دل و دماغ مي­افتند! (بهروز افخمي، کيهان، 02/08/79)

حذف صحنه­هاي جنسي از فيلم­ها مستند شرعي ندارد! (محمد جعفر هرندي، هفته نامه­ي آبان، ش112، ص7، 09/11/78)

تلاش در جهت جاهلي و غير انساني خواندن برخي از احکام و شعائر اسلامي.

اينکه پيامبر را «ابو القاسم» لقب داده­اند نه «ابو الفاطمه» حاکي از غلبه­ي فرهنگ جاهلي مردم سالاري است. (مرضيه آذر افزا، هفته نامه­ي پيام هاجر، ش286، ص8، 13/07/78)

حکم سابّ النبي و الأئم? قتل نيست، بايد آن را تحمل کرد. مقابله به مثل هم درست نيست! (غلامرضا بهبهاني، روزنامه­ي آبان، ش95، 10/07/78)

اجراي احکام ارتداد با حقوق انساني منافات دارد و دفاع از مقدسات هم محسوب نمي­شود! (اکبر ثبوت، روزنامه­ي صبح امروز، ص2، 08/07/78)

تلاش در جهت ترويج ارزشهاي دوران جاهليت در جامعه.

ثواب سوت و کف کمتر از ثواب سينه زني و عزاداري براي امام حسين نيست! (مدير کل آموزش و پرورش استان مازندران، کيهان، اخبار ويژه، 10/03/79)

ما مي­خواهيم دوباره رقص و پايکوبي در ميان مردم رواج پيدا کند. ما بايد چهارشنبه سوري و همه­ي آئين­هاي ايران باستان را پاس بداريم! (محمد حسين دروديان، روزنامه­ي ايران، ص5، 24/12/78)

*گام پنجم: آنگاه در گام آخر جامعه را جهت خارج شدن از تحت ولايت الهي و سر سپردن به ولايت شيطان آماده کرده و خروج از دين را امري طبيعي و حقّ مسلم براي هر انساني دانستند. آنها براي رسيدن به اين هدف نهايي خود ابتدا دينهاي ديگر را هم حق دانسته و جامعه را در مسير هرج و مرج و بي انضباطي ديني قرار دادند و سپس سخن از ارتداد و خروج از دين به ميان آوردند.

ترويج عقيده­ي سخيف حقانيت اديان ديگر در مقابل اسلام و بي بند و باري عقيدتي.

قرآن مي­گويد عيسي به دين خود، موسي به دين خود. (عماد الدين باقي، روزنامه­ي خرداد، ص6، 19/08/78)

قرآن مي­گويد پيروان اديان ديگر هم رستگار مي­شوند و رستگاري مختص به اسلام نيست. (روزنامه­ي خرداد، ص6، 30/08/78)

تشويق مردم به ارتداد و خروج از دين.

حکم حرمت چاپ و فروش کتب ضالّه در حال حاضر بي معناست! (ابوالفضل موسويان، پيام هامون، ش26، ص6)

انسان مي­تواند دين خود را هر وقت دلش خواست تغيير بدهد و هر حکمي را که دلش خواست اجراء کند. فقط کافي است خدا را قبول داشته باشد! (روزنامه­ي ايران جوان، ش85، ص46)

ارتدار حق طبيعي هر انسان است و اديان همگي بر حقند. (عبد الکريم سروش، ماهانه­ي کيان، فروردين ماه 1378)

نتيجه­ي اين بدعتهاي شوم

نتيجه­ي اين بدعتهاي خفت­ بار آن شد که گروهي از مردم ساده لوح ايمان و تقواي خود را از دست داده و بازيچه­ي دست ناپاک آنها شدند.

اگر مي­بينيم برخي به فساد اخلاقي خود افتخار کرده و به انسانهاي پاک و مؤمن با ديد حقارت مي­نگرند!

اگر مي­بينيم روابط نامشروع با نامحرم را حق مسلّم خود دانسته و به هر کس که آنها را از اين کار منع کند همچون کسي مي­نگرند که ظلمي در حقّ آنها کرده باشد!

اگر مي­بينيم در شعارهايشان خطاب به متدينين مي­گويند: «حسين حسين شعارتان، قساوت افتخارتان»!

اگر مي­بينيم برخي براي جلب آراء مردم، اصول اخلاقي و انساني انقلاب را زير سؤال مي­برند!

و اگر مي­بينيم برخي از جوانها به جاي الگو قرار دادن اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم­السلام) به جامعه­ي غرب و مدلهاي روز آن جامعه اقتدا مي­کنند!

همه و همه نتيجه­ي سالها بدعت گذاري و دروغ پردازي در دين خداست.

ادامه دارد …


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا