امام جمعه مهريز:

احمدي‌نژاد قطار انقلاب را به ريل اصلي خود بازگرداند

  • یزدفردا: امام جمعه مهريز با اشاره به خدمات و دستاوردهاي دولت نهم و دهم گفت: احمدي‌نژاد قطار انقلاب را به ريل اصلي خود بازگرداند.

حجت‌الاسلام علي برهان امروز در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در مهريز اظهار داشت: يكي از آرزوهاي ديرين مردم اين شهرستان افتتاح و راه‌اندازي كارخانه سيمان مهريز بود كه پس از 20 سال بالاخره به همت دولت مردمي و خدمتگزار احمدي‌نژاد اين آرزو به واقعيت پيوست و اين كارخانه با هزينه‌اي بالغ بر 30 ميليارد تومان و اشتغالزايي براي 400 نفر به طور مستقيم و غيرمستقيم شروع به فعاليت كرد.
وي با برشمردن خدمات ديگر دولت نهم براي اين شهرستان افزود: در دولت‌هاي قبلي شهرهاي گازكشي شده كمتر از انگشتان يك دست بود اما هم‌اكنون بيش از 600 شهر كه مهريز نيز جزو آن است، گازكشي شده است.
امام جمعه مهريز ادامه داد: خستگي مردم با لمس اين همه خدمات رفع مي‌شود و خدا را شاكر هستند كه چنين مسئولان خدومي در اين مملكت اسلامي وجود دارند.
برهان خطاب به مردم بيان داشت: آيا باورتان مي‌شد روزي بتوانيد در چنين نظام اسلامي زندگي كنيد و امكانات زندگي تا اين حد پيشرفت كند، اين تلاش‌ها به بركت كسي است كه وقتي از سوي 40 ميليون مردم ايران به عنوان رئيس جمهور انتخاب شد، مقام معظم رهبري فرمودند شعارهاي خدمت‌رساني و كمك به محرومان و مبارزه با ظلم ابتداي انقلاب زنده شد.
وي افزود: قطار انقلاب قبل از انتخاب احمدي‌نژاد از ريل خود خارج شده بود و چند واگن نيز چپ كرده و تعدادي را كشته و جوانان اين مملكت را گمراه و جذب غرب كرده بود اما احمدي‌نژاد قطار انقلاب را به ريل اصلي خود بازگرداند.
امام جمعه مهريز خاطرنشان كرد: زماني مي‌گفتند مهريزي‌ها روي درياي آب نشسته‌اند و 17 قنات از اين شهرستان شهر يزد را سيراب مي‌كند و اين شهرستان نيازي به آب زاينده‌رود ندارد اما در سال جاري عدم صحت اين گفته‌ها با خشكسالي به وجود آمده در اين شهرستان ثابت شد و با پيگيري‌هاي مسئولان شهرستان به ويژه فرماندار، مقدار 150 ليتر در ثانيه آب زاينده‌رود به اين شهرستان اختصاص يافت كه 90 ليتر ويژه شرب و 60 ليتر ويژه صنعت است.
برهان تصريح كرد: زماني مردم شهرستان مهريز حسرت مي‌خوردند كه چرا در ميبد تعداد زيادي كارخانه كاشي وجود دارد اما در مهريز هيچ كارخانه‌اي در اين زمينه فعاليت نمي‌كند اما امروز اين مسئله نيز با آمدن آب زاينده‌رود و رفع مشكل كم آبي، برطرف شد به طوري‌كه هم‌اكنون هفت كارخانه كاشي در اين شهرستان مجوز ساخت گرفته و مشغول فعاليت و ساخت هستند كه يكي از اين كارخانه‌ها كاشي اطلس است كه در آن بيش از 12 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري شده است.
شهرستان مهريز با جمعيتي بالغ بر 45 هزار نفر در 35 كيلومتري جنوب استان يزد واقع شده است.


  • یز دفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا