گزارش تصویری : OPEN ترین خانه ایران در روستای هاشم آباد چاهک شهرستان خاتم و تلنگری به کارکنان و تصمیم گیران دولتی !!!!

یزدفردا "در گزارش قبلی یزدفردا  آتش سوزی منزل دچار حريق شده محرومين هاشم آباد چاهك را منتشر کردیم  و بدندیدیم  که گزارش تصویری از یکی از ساده ترین منازل ایران که دارای اپن ترین   (OPEN)  آشپزخانه نیز هست  با هم ببینیم  و خانه ای که خواب و پذیرایی و آشپزخانه و ... را در با ساده ترین شکل طراحی و با صفای وجودش تزئین نموده است .



 برای لحظه ای  به جای پرداختن به زرق و برق زندگی روزمره امان ،  همراه با مالکان واقعی این مرزبوم و انقلاب که امام خمینی (ره) افتخارش  همراهی آنها با او بود ،باشیم.

لحظه ای با خود بیاندیشیم !؟

برای یک لحظه سری به ادارات استان بزنیم !!
به اتاق تک تک کارکنان دولت در استان !به اتاق مدیران و خدمتگزاران  این مالکان واقعی انقلاب !!
آیا به راستی اتاق خدمتگزاران  با ولی نعمتان و سروران آنها قابل قیاس است !!!

به کجا می رویم ! برای چه اینگونه سرعت گرفته و در تکمیل و امضاء درخواست خرید کالاهای لوکس سبقت می گیریم !!
چرا در بعضی از اتاق های ادارات پشت کوه قاف هر چند سال یکبار شاهد تغییر دکوراسیون هستیم !!
   انشالله مدیران و کارکنان دولت جمهوری اسلامی ایران به جای  فکر   در جهت رونق بخشیدن به زرق و برق اتاق های اداری و تعویض مبلمان های اداری   و همچنین تعویض دکوراسیون های اتاق جلسات  خود ،به فکر خدمت به  ولی نعمتان خود باشند!

 که اگر روزگاری این پیرزن روستائی  داخل اتاق اداری آنها که همانا خدمتگزاران او هستند ، شد  شرمنده او نشده و در درگاه ایزد متعال پاسخی قابل قبول برای  خرج نمودن اموال این پیرزن و امثال او داشته باشند !!!!!!!!!!!!!!!!!!











خدایا لحظه ای ما را به خود وامگذار !!!!



و این هم نمونه هائی از اتاق  های دولت که البته  الگو هائی از  اتاق های مرکز ایران تهران است و شاید به مراتب نسبت به مرک نشینان کشور رعایت صرفه جوئی در آنها شده است  .






















و نکته پایانی :اشاره های بالا به معنی انکار خدمات قابل تامل دولت نهم به  نقاط محروم نبوده و تائیدی هم بر ادامه روند رو به رشد تجمل گرائی نیست وتنها تلنگری است به تصمیم گیران و مسئولان کشور که  به فکر پاسخگوئی  در برابر حق تعالی باشند .
یا حق


یزدفردا





یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا