استاندار یزددر نشست باروسا و اعضای هیئت مدیره تشکلهای فعال عرصه صنعت و معدن:

کارآفرینی ، عبادت است


یزدفردا "استاندار یزد گفت: بر اساس حدیثی از رسول خدا ، به دنبال شغل بودن و کار وتلاش برای کسب روزی حلال ، بعد از نماز واجب است ، پس به طریق اولی فراهم آوردن زمینه اشتغال افراد و کار آفرینی اجر بالائی نزد خداوند متعال دارد و نوعی عبادت محسوب می شود.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محمدرضا فلاح زاده" در نشستی با روسا و اعضای هیئت مدیره تشکلهای فعال عرصه صنعت و معدن که در محل مرکز فناوری اقبال یزد برگزار شده بود، با تاکید بر این نکته که صنعتگران یزدی افرادی با صداقت هستند،اظهار داشت: مدیریت ارشد استان ، آمادگی کامل برای حمایت از صنایع و رفع مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی را دارد.
وی توسعه صادرات را برای حفظ پویایی واحدهای تولیدی ضروری دانست .
استاندار یزد همچنین بر ضرورت همفکری صنایع برای حل مسائل زیست محیطی صنعت در دهلیز عقدا- مهریز تأکید کرد.
فلاح زاده با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال «همت مضاعف و کار مضاعف» خاطرنشان ساخت: اصلاح الگوی مصرف تنها مختص به سال گذشته نبود بلکه در همه سالها باید مورد توجه قرار گیرد.
وی همت و کار مضاعف و اصلاح الگوی مصرف را دو مقوله مکمل یکدیگر دانست و ادامه داد: شعار و نام هر سال فقط شعار نیست بلکه در اصل نوعی برنامه کاری است.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار فعالان عرصه صنعت خودروسازی با رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) تصریح کرد: بازدید مقام معظم رهبری از ایران خودرو ، تنها بازدید از یک واحد تولیدی نبود بلکه حرکتی بود که نگاه مدیران سراسر کشور را به کار آفرینی و اهمیت تولید توجه داد.
فلاح زاده با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: عبادت 10قسمت است که 9 قسمت آن مخصوص کار و تلاش می باشد.
در این نشست برخی از فعالان خانه صنعت و معدن استان یزد، طی سخنانی به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص صنعت استان یزد پرداختند.




یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا