همزمان با فرا رسيدن هفته دولت، 100 طرح مخابراتي استان یزد ، با حضور رئيس جمهور محترم به بهره برداري رسيد.


اين طرح ها در آييني با حضور دكتر احمدي نژاد رئيس جمهوري ، دكتر تقي پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات ، استانداران و امامان جمعه و مديران عامل مخابرات سراسر كشور كه از طريق ويدئوكنفرانس در اين آيين حضور داشتند و همزمان با سایر طرحهای مخابراتی کشور به بهره برداري رسيد.

همچنين حجه الاسلام و المسلمين مدرسي ، فلاح زاده استاندار يزد ، دشتی معاون سیاسی امنیتی استاندار، ميرسعيدي معاون عمراني استاندار، سيفي فرماندار يزد وجمعی از مسئولان استانی و مخابرات استان در سالن ويدئوكنفرانس شركت مخابرات استان يزد حضور و در اين آيين شرکت نمودند .

شایان ذکر اینکه، در پایان این مراسم استاندار یزد در گفتگویی با خبرنگار واحد مرکزی خبر از زحمات مدیر عامل و کارکنان شرکت مخابرات استان تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است،100 طرح مخابراتی استان یزد شامل : توسعه و جایگزینی سوئيچ در 8 مرکز به ميزان 11840 شماره،تاسيس و توسعه و جايگزيني كافونوري به ميزان 3912 شماره در 6 مركز . توسعه و جايگزيني شبكه كابل در 5 مركزتلفن ،تاسيس و ارتقاء سيستم ديتا در 5 مركز به ميزان 104 پورت،تاسيس28 سايت BTSو افزایش ظرفیت 9 سایتBTSوبهسازي ارتباط راه دور 12 سايت BTS،-تاسيسGSM روستايي در 3 نقطه و افزایش ظرفیت یک سایت، تامين ارتباط تلفن منازل در يك روستا -تقويت پاور و ديزل در 3 مركز،توسعه BSC در مرکز شهید صدوقی،افزايش ظرفيت سيستم انتقال جهت زيرساختهاي مخابراتي به ميزان 290E1، اجرای Fast Eternet جهت 6 مرکز و کافونوری می باشد که با سرمایه گذاری بالغ بر 52 میلیارد و 600 میلیون ریال به بهره بداری رسید.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا