جشنواره شهید رجایی در شهرستان تفت برگزار شد.

در جشنواره شهید رجایی که در پنجمين روز از هفته دولت روز شنبه مورخ 6/6/89 در محل کانون ولایت تفت برگزار شد از خانواده شهدای دولت ، مدیران، کارمندان، کارگران، پیمانکاران وتوليد كننده برتر شهرستان تجلیل به عمل آمد.
رضایی معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استاندار در اين جلسه ضمن تقدیر از فرماندار اين شهرستان به خاطر برگزاری این جشنواره اعلام کرد در این هفته خدمات بی منت دولت اطلاع رسانی می شود.وی آن چه را که از زندگی شهدا معلوم می شود، توجه به خدا و رضایت او دانست. معاون استاندار افزود: هر چند دوره مسئولیت شهیدان رجایی و باهنر کوتاه بود اما در همین زمان کم نیز توانستند با هدایت امام خمینی (ره) خدمتی مناسب و مورد رضایت امام (ره) و مردم انجام دهند و امروز ما شاهدیم که مسئولین این دولت نیز با تأسی از همین شهیدان بزرگوار جز خدمت قصدی دیگر ندارند.رضایی کیفیت کار همه دستگاههای استان را مناسب عنوان کرد. وی همچنین به ابلاغ سیاست های اداری توسط رهبر معظم انقلاب و تنظیم سند تحول اداری بر همین مبنا توسط دولت و ابلاغ آن اشاره نمود.
سید احمد عبودتیان فرماندار تفت هم در اين مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهیدان رجایی و باهنر، 240 شهید دولت در استان و 9 شهید دولت در شهرستان تفت، اعلام کرد هفته دولت هر سال نکاتی را یادآور ما می شود که وقتی اتفاقاتی مثل حوادث سال گذشته رخ می دهد همه می دانند که باز هم دشمن کاری نمی تواند بکند و این نشانه آن است که فرد دیگری (امام زمان عج) نظام ما را اداره می کند.فرماندارتفت گفت: همیشه همه نگاهها به جمهوری اسلامی معطوف است و ما هم در تفت بخشی از همین نظام هستیم و اگر کاری کردیم مایه سربلندی نظام و کشور ماست. پیام ها و سخنان دشمنان در حوادث سال گذشته حاکی از آن بود که همه توجه و تلاش آن ها برای سرنگونی ایران اسلامی است اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب بین مسئولان و بین مردم وحدت شکل گرفت و نظام ما حفظ شد. بنده نیز در این مدت 7 ماهه حضور در تفت همه تلاشم اتحاد و انسجام دولتمردان و مردم شهرستان بوده و یکی از نتایج این نشست نیز همین خواهد بود.مهندس عبودتیان افزود در این هفته شاهد افتتاح پروؤه هایی با اعتباري بالغ بر 9 میلیارد تومان در شهرستان هستیم که حاصل تلاش مدیران قبلی است، هر چند این پروژه ها هنوز در شأن مردم تفت نمی باشد ولی بضاعت ما همین بوده است.وی مشکل عمده امسال شهرستان تفت را خشکسالی عنوان کرد و در ضمن از مسئولین جهاد کشاورزی تقدیر نمود که این بحران را در حد توان کنترل کرده اند . وي خسارت وارده را بیش از این دانست وخواستار تلاش بیشترمسئولان شد.
در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای دولت و از مدیران، کارمندان، کارگران، پیمانکاران و توليدكننده برتر شهرستان با اهدا لوح تقدير و هدايايي تجليل به عمل آمد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا