.

عليرضا فاخرزاد اظهار داشت:‌عوامل مختلفي مي‌تواند، نتيجه كارو عمل دولت را در جامعه بروز دهد، در اين ميان، عوامل تسريع كننده، مثل پشتكار دولت، حمايت مردم و هماهنگي بين مديران و بدنه دولت در استان، نقش تعيين كننده‌اي دارد.

وي افزود: عوامل بازدارنده‌اي هم هستند كه نمي‌خواهند شعارهاي دولت محقق شود.

فاخرزاد، خاطر نشان كرد: تمام تخريب‌ها، ايجاد مشكلات، سنگ اندازي‌ها كه در دوران تبليغات انتخابات رياست جمهوري وجود داشت، با همان روش، طي يكسال گذشته تكرار شده است.

وي كه عضويت درشوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب يزد را نيز بر عهده دارد، تغيير كمتر از 50 درصدي مديران و طول كشيدن هماهنگي بين مديران قديم و جديد را از عوامل ديگر موثر در اين زمينه دانست.

دبير جمعيت ايثارگران يزد، مدت زمان بكسال را، زمان بسيار كمي براي تحقق شعارها و برنامه‌ها دولت دانست و گفت: نبايد انتظار داشت در مدت يكسال مشكلات رفع شود.

فاخرزاد افزود: احزاب هم اكنون در شادابي بر سر مي‌برند و به عنوان مثال اينكه در يزد اصلاح طلبان در قالب شوراي هماهنگي اصلاح طلبان وارد صحنه سياسي شده‌اند، مفيد است، البته فقط نقد منصفانه مي‌تواند، تاثير گذار و نقش آفرين باشد.

وي فعال شدن جبهه دموكراس خواهي را، نشان ديگري از نشاط سياسي در كشور دانست و افزود: واكنش نشان دادن به مسائل مختلف سياسي از طرف احزاب و خصوصا مردم، نشان دهنده درك بالاي سياسي مردم و نشاط سياسي در جامعه است.

وي رشد مسائل فرهنگي را يادآور شد و گفت به عنوان نمونه در مراسم اعتكاف، حضور جوانان بي نظير است كه مسلما اين حضور نقش بسزا و تاثيرات خوبي در زندگي افراد دارد.

فاخرزاد در خصوص ديپلماسي ايران در سطح بين الملل تصريح كرد: فعاليت هاي خوب و شجاعانه و نتايج بسيار خوب در پرونده هسته‌اي، نشان از قدرت بالا در سياست خارجي است.

دبير جمعيت ايثارگران يزد، عملكرد سياسي خارجي را فعال و منطقي دانست و افزود: بهره گيري از تمام پتانسيل‌ها و پشتوانه ها از ديگر خصوصيات است.

منبع"ايسنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا