اول آذر ماه ؛ آغاز مرحله جدید طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار

مرحله جدید طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از فردا اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز می شود.
به گزارش یزدفردا "در اطلاعیه ای که صبح امروز از سوی مرکز آمار ایران منتشر شده است، از اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار در دوره ای 45 روزه از اول آذرماه تا نیمه دی ماه سال جاری سخن به میان رفته است.
در این گزارش آمده است: شهروندانی که تاکنون موفق به ثبت نام در این طرح نشده اند و یا تصمیم به اصلاح یا تکمیل اطلاعات خود دارند، می توانند در این مرحله به سامانه طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوار به نشانی
http://yaraneh.amar.org.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام، اصلاح و یا تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
بر اساس این گزارش ثبت نام کنندگان سال 1387 با درج شماره ملی و کد رهگیری و ثبت نام کنندگان اردیبهشت 1389 با درج شماره ملی و رمز عبور ، می توانند وارد سامانه مذکور، شوند.
این گزارش همچنین می افزاید: در صورتی که سرپرست خانوار کد رهگیری یا رمز عبور خود را فراموش کرده باشد، باید بعد از تاریخ 15 آذر ماه به سامانه مراجعه کنند.
این اطلاعیه به نحوه ورود این دسته از افراد به سامانه اشاره ای نکرده و اعلام نحوه ورود به سامانه را به زمانی دیگر موکول کرده است.
بر اساس این گزارش، تلفن گویای 0218587 آماده پاسخگوئی به هموطنان است و همچنین هموطنان می توانند با ارسال شماره ملی خود به سامانه پیام کوتاه به شماره 300000 از هویت سرپرست خانوار خود آگاه شوند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا