جوابيه مدير مسئول روزنامه خاتم يزد به مطلب پاسخي به سياه نمائي خاتم يزد در مطلب (ما،بازماندگان زلزله بم هستیم)

يزدفردا:متني كه در ذيل مي آيد جوابيه ارسالي استاد ارجمند محمد علي مزيدي مدير مسئول محترم  روزنامه خاتم يزد به مطلب پاسخي به سياه نمائي خاتم يزد در مطلب (ما،بازماندگان زلزله بم هستیم)منتشر شده در يزدفردا است كه ضمن تشكر از ارسال به موقع جوابيه  عينا باستحضار مي رسد 

مدیر مسئول محترم سایت یزد فردا
با سلام و احترام
خواهشمند است مطلب ذیل به عنوان جوابیه در صفحه اول سایت درج شود .موفق باشید .

با سلام.به فرض که همه گفته های دوست محترم صحیح باشد. آیا درست است که اینهمه سال توسط مسئولان استان وجود چنین لکه هایی تحمل شوند تا بهانه دست مخالفان فرضی داده شود.

در هر صورت مقصود اصلی از تهیه گزارش ، نه سیاه نمائی که انعکاس واقعیت موجود در جامعه ، حل مشکل این خانواده ها و کمک به افزایش سلامت اجتماعی بوده است . مطمئن باشید اگر از سوی مسئولان محترم ، تلاشی صورت گیرد و این معضل حل شود ، روزنامه خاتم یزد در انعکاس آن کوتاهی نخواهد کرد.

گفتنی است از سوی خبرنگار روزنامه هم تحقیقاتی صورت گرفته بود ولی چنین مطالبی بدست نیامده بود.

در هر صورت امید است دوستان در مورد چنین مواردی روزنامه را اندکی مهم بدانند و در قالب جوابیه یا توضیحات اصلاحی ، به تصحیح خطاهای احتمالی کمک کنند.

علی محمد مزیدی

مدیرمسئول روزنامه خاتم یزد

اخبار مرتبط در يزدفردا

پاسخي به سياه نمائي خاتم يزد در مطلب (ما،بازماندگان زلزله بم هستیم)
يزدفردا:اگر قدري تامل مي فرمودند قضيه زاغه نشيني و تكدي گري نامبردگان را به زلزله ربط نمي دادند و اين هم يكي ديگر از حركتهاي تبليغاتي روزنامه وابسته به اصلاح طلبان بر عليه دولت و در نهايت بر عليه نظام است و آيا اين حق است كه مشكلات فردي يك جمع كوچك كه دهها سال است با آن دست به گريبان هستند بدون تحقيق يا آگاهانه به زلزله بم كه به حق هم دولت هشتم و دولت فعلي با تمام توان در جهت حل مشكلات زلزله زدگان گام برداشته اند ربط داده شود

                                  يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا