تائید خبر حضور رئیس جمهور دریزد :رئیس جمهور و هئیت دولت 29 و 30 دیماه در یزد

یزدفردا " سفر رييس جمهور و هيات دولت به استان يزد 29 و 30 ديماه چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاري  صورت می گیرد .

به گزارش یزدفردا به نقل از منابع آگاه:كتر محمود احمدي‌نژاد دربدو  ورود به استان با مردم دارالعباده يزد در ميدان اميرچقماق ديدار عمومي خواهند داشت.

براساس همین گزارش :قرار بود ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به استان گیلان سفر نمایند که به علت وضعیت آب و هوای منطقه سفر گیلان به یزد تغییر یافته است .

از برنامه های سفر ریاست جمهوری به یزد ،شركت در كارگروه فرهنگي استان، ديدار با ايثارگران و منتخبين و مديران استاني و حضور وزراء کابینه در ادارات کل زیر مجموعه در استان نام برده می شود .

در پی انتشار خبر سفر سوم ریاست جمهوری به استان یزد مسئولین استان در تدارک برنامه ریزی سفر بوده و مردم نیز منتظر اعلام خبر قطعی حضور رئیس جمهور هستند .

مردم دارالعباده یزد در طول دوران دولت نهم و دهم میزبان سه سفر ،دو سفر ریاست جمهوری و سفر مقام معظم رهبری بوده اند که با حضور گسترده خود در استقبال از مقامات بلند پایه جمهوری اسلامی به نوعی پشتیبانی خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان اعلام نموده اند .

قطعا در سفر سوم ریاست جمهوری به یزد بار دیگر مردم سختکوش و مومن دارالعباده حماسه ای دیگر از حضور را رقم خواهند زد .

البته سفر روز چهارشنبه هیئت دولت به یزد به دلیل اجرایی کردن  طرح بزرگ هدفمند کردن یارانه ها توسط دولت دهم از حساسیت ویژه ای برخوردار بوده و تحلیل گران مسائل ایران با وسواس ویژه ای حضور مردم استان یزد در استقبال از رییس جنمهور را رصد می کنند .


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا