بیانیه شورای اطلاع رسانی استان یزد برای دعوت از مردم در استقبال از هیات دولت(سفر سوم رییس جمهور به یزد (10)) 

شورای اطلاع رسانی استان یزد در آستانه سفر هیات دولت به این استان، بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه،آمده است: بار دیگر حضور مردی از جنس تلاش و مردانگی که با توکل به خداوند متعال  و توسل به ائمه معصومین (علیهم السلام) شعار «ما می توانیم» را سرلوحه کار خود قرار داده است، زمستان خطه کویری دارالعباده و دارالعلم یزد را بهاری می کند.

دولت دهم در ادامه سفرهای دوره ای خود به استانهای سراسر کشور، در روزهای آتی میهمان قلب پر از صدق و صفای مردم خونگرم و متدین سرزمین قنات و قنوت و قناعت است.

بی تردید این سفر همچون سفرهای پیشین دستاوردها و برکات فراوانی برای پیشرفت و آبادانی استان یزد در بر دارد و فرصت بزرگ ديگري در راستای برآورده شدن آرزوهاي دیرینه مردم مومن و ولايتمدار یزد محسوب می شود.

مردم همیشه در صحنه، غیور و ولایتمدار استان یزد که همواره كارنامه درخشاني در حفظ و صيانت از دستاوردهاي شكوهمند انقلاب اسلامي و پيروي از منويات حكيمانه مقام معظم رهبري و حمايت از خادمين و خدمتگزاران دلسوز داشته اند، این بار نیز با حضور گرم و حماسی و استقبال از خادمان خود،دشمنان دسیسه افکن و بدخواهان نظام را مأیوس و نومید ساخته  و جلوه ای زیبا از پیوند ملت و دولت را به نمایش خواهند گذاشت.

 شورای اطلاع رسانی استان یزد، نیز به سهم خود از مردم این استان دعوت می کند تا در مراسم استقبال با شکوه از دکتر احمدی نژاد و هیات وزیران،که  روز چهارشنبه بیست و نهم دیماه با حماسه آفرینی خیل عظیم مردم  رقم می خورد، حضور به هم رسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا