پیام استاندار به مناسبت سفر سوم هیأت دولت به استان یزد(سفر سوم رییس جمهور به یزد (11)) 

استاندار به مناسبت دور سوم سفر هیأت دولت به استان دارالعباده و دارالعلم یزد، پیامی صادر کرد.

"محمد رضا فلاح زاده\" در این پیام آورده است:

مردم شريف و قدرشناس استان يزد، بارديگر ميزبان دولتمردان خدمتگزار و ولايتمدار ايران اسلامي خواهند بود. سفر سوم رياست محترم جمهور با رويكرد فرهنگي فرصت ديگري است تا مردم فهيم و هميشه در صحنه استان، ياد و خاطره حضور بي نظير و دشمن شكن خود  در استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و رياست محترم جمهوري جناب آقاي دكتر احمدي نژاد را به نمايش گذارند، استقبال از شخصي كه با تمام وجود و تلاش خستگي ناپذير، مخلصانه مي كوشد تا نام و آوازه اين سرزمين نيكان و دين باوران را در جهان اعتلا بخشد.

حمايت قاطبه مردم دين مدار استان همچون گذشته از تلاش روز افزون دولتمردان صديق در سايه رهبري حكيمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي (مد ظله العالي) شكوه و عظمت ايران اسلامي را به نمايش گذاشته و تثبيت و تحكيم آرمانهاي متعالي انقلاب اسلامي و بنيانگذار و معمار كبير آن؛ حضرت امام خميني (ره) را رقم خواهد زد. مردم عزيز ما در اين چند سال اخیر و به بركت سفرهاي مقام معظم رهبري(مدظله العالی) و رياست محترم جمهور، شاهد رشد و بالندگي و تحول استان در همه عرصه ها بوده است.

تصویب صدها پروژه و تخصيص ميلياردها تومان اعتبار به منظور رفع مشكلات اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي و توزيع امكانات كشور براي محروميت زدايي بخشي از عملكرد درخشان رياست محترم جمهوري و دولت خدمتگذار و سختكوش است كه شايسته تقدير و امتنان فراوان از سوي مردم قدرشناس استان مي باشد. بدون شك انجام اين سفر نيز چون سفرهاي قبلي دستاوردهاي اثر بخش و ماندگاري را براي استان دارالعباده و دارالعلم ما به همراه خواهد داشت.

اطمينان داريم مردم مشتاق و ولايي استان چون گذشته و بيش از پيش شكوه و شوكتي وصف ناپذير را در استقبال از رئيس جمهور محبوب خود به جا خواهند گذاشت و چهارشنبه 29 دي ماه را به روزي ماندگار در كتاب قطور افتخارات تاريخ خود بدل خواهند كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا