استاندار یزد در آستانه سفر ریاست جمهوری به یزد  در جمع معتمدین محلی و مدیران مسئول کانون های مساجد یزد:

استقبال از رئیس جمهور را استقبال از ارزش های نظام اسلامی، آرمان های امام راحل(ره) واستقبال از رهبری دانست. (سفر سوم رییس جمهور به یزد (21))

یزدفردا "استاندار یزد در آستانه سفر هیات دولت به استان گزارشی از روند مصوبات را در جمع معتمدین محلی و مدیران مسئول کانون های مساجد یزد ارائه کرد.

 محمدرضا فلاح زاده، استاندار یزد شب گذشته در جمع معتمدین محلات و مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد در سالن منتظرقائم استانداری اظهارداشت: در سفر دور دوم هیات دولت به استان یزد بیش از 251 مصوبه مورد تصویب قرار گرفت که 51 مصوبه اجرا، 89 مصوبه در دست اقدام و 75مصوبه در دست پیگیری است. استاندار یزد با اشاره به 251  مصوبه و موافقتنامه سفر دور دوم هیات دولت به استان گفت: مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به استان یزد بیش از 63درصد پیشرفت فیزیکی دارد.   وی با اشاره به سفر دور اول هیات دولت به استان یزد خاطرنشان کرد: سفر دور اول هیات دولت به استان 231 مصوبه داشت که 143 مصوبه به صورت کامل اجرائی، 58مصوبه در حال اجرا و 9مورد در دست پیگیری است.  

فلاح زاده با اشاره به پیشرفت 97درصدی مصوبات دور اول سفر هیات دولت به استان یزد خاطرنشان کرد: در سفر دور دوم هیات دولت مصوبات دوراول از 82درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود که اکنون این میزان به 97درصد افزایش یافته است. 

 استاندار یزد در جمع تعداد  کثیری از معتمدین محلات و مدیران مسئول کانون های مساجد یزد در سالن منتظرقائم استانداری تاکید کرد: اکنون بیش از 2200 پروژه در حوزه های مختلف در استان یزد در حال اجراست  که تنها 840 مصوبه با سرمایه گذاری 3هزار میلیارد توان به بخش صنعت معدن استان مربوط است که با بهره برداری از آن زمینه اشتغال 42هزار نفر فراهم خواهد شد. 

 فلاح زاده یزد همچنین استقبال از رئیس جمهور را استقبال از ارزش های نظام اسلامی، آرمان های امام راحل(ره) واستقبال از رهبری دانست.

  وی با بیان انیکه وظیفه همه ما  اطلاع رسانی وتبلیغ به منظور استقبال از رئیس جمهور است خاطرنشان کرد: باید از  رئیس جمهور به عنوان شخصیتی مقبول و مردمی ومشروع  استقبال وصف ناپذیری داشته باشیم. 

 وی با اشاره به تبلیغات دشمنان مبنی بر جدائی مردم از مسئولین  تصریح کرد:  هر اندازه  استقبال باشکوه تر برگزار شود دشمنان مایوس تر شده و تبیلغات آنان مبنی بر فاصله مردم ومسئولین خنثی خواهد شد.

  استاندار یزد با بیان اینکه مردم می توانند در فاصه فرودگاه تا میدان امیرچخماق نامه های خود را به رئیس جمهور تحویل دهند ادامه داد: سفرهای استانی هیت دولت از برکات بسیاری برخوردار بودده وسبب تسریع در روند بسیاری از امور می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا