بیانیه دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد

در ارتباط با تشریف فرمایی رئیس جمهور به یزد(سفر سوم رییس جمهور به یزد (22))

بسم رب النور

باز در این دشت پهناور کویر نوید بهاری دل انگیز به گوش می رسد،بهاری که نه در فصل بهار بلکه در زمستان سر برآورده است بهاری که قلوب را طراوتی دگر می بخشد انگار قلبها خانه تکانی می شوند، درشهر، شوری سراسر شعور جاریست.

مردمان دیارآفتاب با آنکه در کویر کمتر از نعمت باران رحمت الهی برخوردارند ولی انگار همگان منتظر رحمتی آسمانی هستند آری در شهر شور و شعفی مضاعف برپاست.اینها همه و همه به دلیل آمدن مردی از جنس مردم است مردی از جنس مردمان این دیار.سخت کوش،ساده زیست ،کم توقع و نجیب.آری مردی خواهد آمد که همه بنام رییس جمهور این مرزوبوم پرعزت وسرفراز می شناسندش و لی او همیشه خود را خادم و خدتمتگزار کوچک این مردم معرفی کرده است و به این خادمی افتخار کرده است.

ما مردم شهر بادگیرها به خود می بالیم که میزبان این چنین مردی دلیر و مومن وبه واقع عزیز هستیم که جهان را به تعجبی شگرف واداشته است.

بیش از هرجای دیگر مردمان یزد قدر این رییس جمهور ولایی را میدانند چون سرشت یزد و یزدی آغشته است با نجابت و صلابت و صبوری.

دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد بر خود لازم می داند ضمن خیرمقدم به رئیس جمهور محبوب این سرزمین و تبریک حضور پرخیر و برکت جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد ریسس جمهور ولایت مدار و سخت کوش ایران اسلامی به مردم دارالعباده و دارالعلم یزد از آحاد این مردم قدر شناس دعوت کند تا در مراسم استقبال خدمتگزارصدیق خودشان بمانند سال های پیش حماسه ای نو بیافرینند.

میعادگاه ما روز چهارشنبه مورخ 29دی ماه سال همت مضاعف و کار مضاعف راس ساعت 8:30 صبح میدان تاریخی امیرچقماق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا