رييس جمهور در بدو ورود به فرودگاه استان يزد؛
تصميمات گسترده تري براي تسريع در پيشرفت استان يزد اتخاذ خواهد شد
(سفر سوم رییس جمهور به یزد (33)) 

یزدفردا:رييس جمهور از بررسي روند اجراي مصوبات سفرهاي قبلي هيات دولت به استان يزد و اتخاذ تصميمات بهتر و گسترده تر براي تسريع در پيشرفت اين استان خبر داد.

دكتر محمود احمدي نژاد صبح امروز (چهارشنبه) در بدو ورود به فرودگاه يزد در جمع خبرنگاران با تشريح برنامه هاي دور سوم سفر استاني هيات دولت به استان يزد اظهار داشت: در جلسه استاني هيات دولت نتايج كارگروه هاي تخصصي و سفر وزرا و معاونين رييس جمهور به شهرستان هاي استان و روند اجراي مصوبات سفرهاي قبلي مورد بررسي قرار گرفته و براي پيشرفت هر چه بيشتر استان تصميمات جديد اتخاذ خواهد شد.

رييس جمهور در ادامه با اشاره به ويژگي هاي مردم استان يزد گفت: مردم اين ديار در پاكي، ايمان و مجاهدت سرآمد ملت ايران هستند و اگر فرهنگ مردم اين خطه بر صداقت و ايمان به خداي يگانه و ايستادگي در راه ارزش هاي الهي ، خستگي ناپذيري و قناعت عموميت پيدا كند مشكلي در جهان باقي نخواهد ماند.

دكتر احمدي نژاد خاطر نشان كرد: مردم استان يزد در طول تاريخ از بطن سخت ترين كارها ، بهترين ها را بيرون كشيده و به بشريت عرضه كرده اند و مردم اين ديار هميشه براي ملت ايران نافع بوده و حافظان صميمي و پايداري در صيانت از حريم فرهنگ و انديشه و آرمان ملت ايران بودند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا