رحيمي در ديدار با اعضاي اتاق بازرگاني و صنايع و معاون استان يزد اعلام كرد؛
تصميم دولت براي پيوند بيشتر با اتاق‌هاي بازرگاني و تعاوني استان‌ها
(سفر سوم رییس جمهور به یزد (39)) 


یزدفردا "معاون اول رييس جمهور با اشاره به دستور دكتر احمدي‌نژاد مبني بر ايجاد ارتباط ميان دولت و اعضاي اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان‌هاي كشور اظهار داشت: هدف از اين ارتباط ايجاد پيوند بيشتر ميان دولت و بخش توليد و صنعت كشور است چرا كه دولت با مشاركت اتاق‌هاي بازرگاني و تعاوني استان‌ها سريع‌تر به هدف‌ها و مقاصد تعيين‌ شده دست خواهد يافت.

محمدرضا رحيمي در جريان سفر استاني هيات دولت به استان يزد در ديدار اعضاي اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان يزد گفت: دولت آمادگي خود را براي پيوند بيشتر با اتاق‌هاي بازرگاني و تعاون اعلام كرده است و اميدواريم با استمرار اين روند و با همكاري يكديگر موانع را از پيش‌رو برداشته و شاهد شكوفايي و رونق اقتصاد كشور باشيم.

رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها خاطر نشان كرد: اين قانون نجات بخش اقتصاد كشور است و با صرفه‌جويي‌هاي حاصل از اجراي آن زمينه براي پيشرفت و توسعه و ترقي كشور فراهم خواهد شد.

معاون اول رييس جمهور همچنين يكي از اقدامات و برنامه‌هاي اساسي دولت در قانون هدفمندكردن يارانه‌ها و پس از آن را اصلاح نظام بانكي كشور عنوان كرد و گفت: در بخش نظام بانكي ايرادات و موانعي وجود دارد كه با اجراي قانون هدفمندكردن يارانه‌ها و به شكل جدي‌تر پس از قانون هدفمند كردن يارانه‌ها ساماندهي خواهد شد.

معاون اول رييس جمهور با اشاره به توانمندي‌هاي صنعتي استان يزد به‌ويژه در بخش كاشي، سراميك، نساجي و فولاد خاطر نشان كرد: با همراهي و همدلي دولت و بخش توليد و صنعت استان يزد، شكوفايي اين بخش روزبه‌روز افزايش خواهد يافت.

رحيمي اهميت معادن اين استان را يادآور شد و گفت: دولت همه مساعي خود را به كار مي‌بندد تا با رفع موانع، معادن اين استان بيش از پيش فعال شده و زمينه رشد و جهش استان يزد فراهم شود.

معاون اول رييس جمهور در اين نشست حضور بي‌نظير و پرشكوه مردم استان يزد را در استقبال از رييس‌جمهور حضوري ارزشمند و زيبا خواند و گفت: اينكه مردم در استان‌ها براي سومين بار با اين شكوه به استقبال رييس‌جمهور مي‌آيند ريشه در ارتباط قلبي و الهي ميان مردم و دولت دارد.

رحيمي گفت: مردم استان يزد از بهترين اقشار كشور و مردماني ولايتمدار هستند و دولت خود را مكلف مي‌داند به شكل همه جانبه خدمتگزاري در اين استان را به نحو مطلوب انجام دهد.

در اين جلسه برخي از اعضاي اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان يزد ضمن ابراز خرسندي از اجراي قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، حمايت خود را از برنامه‌هاي دولت در اجراي اين قانون اعلام و ديدگاه‌ها و پيشنهادات خود را مطرح كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا