هيئت دولت در يزد
عباسی: تمامی اهداف مسکن مهر تحقق یافته است (سفر سوم رییس جمهور به یزد (46)) 

محمد عباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 38 واحد مسکن مهر معلولان ابرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان سال جاری 500 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد

وزیر تعاون گفت: تاکنون تمامی اهداف تعریف شده در راستای مسکن مهر در سطح کشور تحقق یافته است.

  محمد عباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از 38 واحد مسکن مهر معلولان ابرکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان سال جاری 500 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم مسائل مهمی مورد هدف قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به مسکن مهر اشاره کرد زیرا مسکن همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مردم بوده است.

وزیر تعاون هدف دولت در این هدف‌گذاری را تأمین مسکن افراد کم درآمد اعلام کرد و افزود: مسکن مهر تا حد بسیار زیادی این هدف‌ را محقق کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مطابق هدف‌گذاری انجام شده، بر ساخت یک میلیون و 500 هزار واحد مسکونی توسط مردم و در قالب تعاونی‌ها تأکید شده بود.

عباسی افزود: طرح مسکن مهر هم‌اکنون با موفقیت در حال اجراست و در شروع به کار، تعداد قابل توجهی از متقاضیان نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند و استقبال خوبی از این طرح صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و 50 هزار نفر در قالب 6 هزار و 500 تعاونی و برخی دیگر از گروه‌های غیر تعاونی، در حال ساخت این واحدهای مسکونی هستند.

عباسی با بیان اینکه تاکنون تمام هدف‌ها در مسکن مهر تحقق یافته است، از به بهره‌برداری رسیدن 500 هزار واحد مسکن مهر نیز تا پایان سال خبر داد.

محمد عباسی، وزیر معین ابرکوه در سفر سوم هیئت دولت به استان یزد است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا