هيئت دولت در يزد
محمدی‌زاده: حجم فعالیت در دولت نهم و دهم 3.5 برابر دولت‌های گذشته است (سفر سوم رییس جمهور به یزد (47)) 

محمدجواد محمدی‌زاده ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بافق با حضور مدیران از بافق به عنوان دیار فقاهت و اجتهاد و دلاوری و شجاعت یاد کرد و اظهار داشت: فرهیختگانی چون آیت‌الله شیخ محمدتقی بافقی و شاعر پرآوازه وحشی بافقی نه تنها از افتخارات این شهرستان هستند بلکه از مفاخر و مشاهیر کشور به شمار می‌روند.

رئیس سازمان محیط زیست کشورمان در سفر به شهرستان بافق گفت: حجم فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی در دولت نهم و دهم 3.5 برابر دولت‌های گذشته بوده است.

محمدجواد محمدی‌زاده ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان بافق با حضور مدیران از بافق به عنوان دیار فقاهت و اجتهاد و دلاوری و شجاعت یاد کرد و اظهار داشت: فرهیختگانی چون آیت‌الله شیخ محمدتقی بافقی و شاعر پرآوازه وحشی بافقی نه تنها از افتخارات این شهرستان هستند بلکه از مفاخر و مشاهیر کشور به شمار می‌روند.

وی از مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام یاد کرد و افزود: خداوند بزرگ را شاکریم که پس از فراز و نشیب‌های فراوان، اکنون دولتی حاکم است که سرسپردگی به ولایت و حرکت در مسیر احیای دین و قرآن و اصول و مبانی و ارزش‌ها از افتخارات اوست.

نماینده رئیس جمهور و هیئت دولت در شهرستان بافق با اشاره به دوران دفاع مقدس، سازندگی و توسعه سیاسی بیان داشت: در دوران سازندگی توسعه کشور اصل قرار گرفت و در این دوره به مناطقی که محروم بودند و استحقاق بیشتری داشتند، کمتر توجه شد.

وی گفت: در دروانی به نام آزادی و دموکراسی، دین و مقدسات مورد هجوم قرار گرفت به طوریکه برخی از جبهه ایثارگران از عمل خود پشیمان بودند.

محمدی‌زاده بیان داشت: در این دوره نیروهای انقلابی از اینکه می‌دیدند عزت و شرافتی که امام و شهدا به ارمغان آورده بودند به غارت می‌رفت، متاثر بودند.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های عمرانی دولت‌های نهم و دهم افزود: حجم فعالیت‌ها به طور متوسط 3.5 برابر دوره‌های گذشته است و این فعالیت‌ها برای جلوگیری از حیف و میل شدن بیت‌المال و مدیریت صحیح حاصل شده است.

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه 90 درصد مصوبات سفر اول و 60 درصد مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری در شهرستان بافق اجرایی شده است، بیان داشت: مصوبات انجام نشده را که از سوی مسئولان شهرستان منعکس شده است، پیگیری خواهیم کرد.

امام جمعه بافق نیز در این نشست اظهار داشت: امروز بیش از یک‌هزار و 200 نفر از مردم این شهرستان برای دیدار با رئیس جمهور به مرکز استان عزیمت کرده‌اند و ما نیز به خاطر عرض ارادت به نماینده رئیس جمهور در اینجا جمع شده‌ایم و انتظار داریم سلام ما را به شخص احمدی‌نژاد ابلاغ کنید.

حجت‌الاسلام محمدجواد سلیمانی با اشاره به ایثار و فداکاری مردم شهرستان بافق در دوران دفاع مقدس بیان داشت: بیشتر مسئولان این شهرستان از یادگاران دفاع مقدس هستند و تقدیم بیش از 300 شهید و اعزام 9 هزار نفر به جبهه‌ها، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم این خطه است.

وی بر ضرورت تسریع در اجرای عملیات گازرسانی به بافق تاکید کرد و افزود: برای راه‌اندازی کارخانه‌های جوار معدنی و اشتغال جوانان در فرصت‌های شغلی جدید، موضوع گاز از نیازهای مبرم این شهرستان است.

به گزارش فارس، تاسیس کلینیک تامین اجتماعی، کمبود امکانات به ویژه نبود پزشک متخصص در بیمارستان ولیعصر بافق، احداث مرکز اورژانس هوایی در محورهای مواصلاتی، ایجاد کانون بازنشستگان کشوری، مساعدت برای کانون‌های فرهنگی، مذهبی، تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه بافق به یزد، گازرسانی به بافق، اشتغال جوانان و درخواست کمک مالی از مهم‌ترین مشکلاتی بود که در این نشست مطرح شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا