هيئت دولت در يزد
38 واحد مسکن مهر به معلولان ابرکوه واگذار شد (سفر سوم رییس جمهور به یزد (48)) 

مدیرکل اداره تعاون استان یزد بعد از ظهر امروز در مراسم واگذاری 38 واحد مسکن مهر به معلولان این شهرستان اظهار داشت: این 38 واحد مسکونی، نخستین واحدهای مسکن مهر در شهرستان ابرکوه است که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد

با حضور وزیر تعاون، 38 واحد مسکن مهر معلولان شهرستان ابرکوه به عنوان نخستین واحدهای آماده واگذاری به معلولان این شهرستان واگذار شد.

  مدیرکل اداره تعاون استان یزد بعد از ظهر امروز در مراسم واگذاری 38 واحد مسکن مهر به معلولان این شهرستان اظهار داشت: این 38 واحد مسکونی، نخستین واحدهای مسکن مهر در شهرستان ابرکوه است که در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

امرالله فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: واحدهای مسکونی یاد شده در زمینی به مساحت 3 هزار و 900 متر و با زیربنای 4 هزار و 200 مترمربع ساخته شده است و زیربنای هر منزل مسکونی 110 متر است.

وی اعتبار این طرح را 11 هزار و 20 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این رقم از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و تسهیلات بانکی مسکن مهر تامین شده است.

فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: ساخت این واحدها از سال 86 آغاز شده و پس از مدت زمان معین به متقاضیان آن واگذار شده است.

به گفته وی، در حال حاضر یک‌هزار و 202 واحد مسکونی مسکن مهر در ابرکوه در حال ساخت است.

مدیرکل اداره تعاون استان یزد همچنین با بیان اینکه کار سفت‌کاری یک‌هزار و 200 واحد مسکونی نیز به اتمام رسیده است، بیان داشت: تا نیمه نخست سال 1390 تمام واحدهای مسکن مهر ابرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

یکی از فرزندان معلولان ابرکوه نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم به وزیر تعاون خواستار توجه به مسکن 60 نفر از دیگر معلولان این شهرستان شد.

  وزیر تعاون به عنوان نماینده هیئت دولت در سفر سوم به استان یزد به شهرستان ابرکوه سفر کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا