هشتادو چهارمين سفر استاني دولت ؛
بهره برداری از بانددوم هرابرجان - توتک در شهرستان خاتم با حضوروزیر راه (سفر سوم رییس جمهور به یزد (51)) 

وزیر راه و ترابری کلنگ احداث باند دوم محور هرابرجان – هرات – شهربابک به طول 56 کیلومتر را بر زمین زد و طی بازدید از چند پروژه عمرانی اتاق عمل بیمارستان شهرستان خاتم را نیز افتتاح کرد.

همزمان با سفر سوم رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان یزد، امروز با حضور وزیر راه و ترابری باند دوم محور هرابرجان-توتک در شهرستان خاتم به بهره‌برداری رسید.

حمید بهبهانی در این سفر که به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهوری در شهرستان خاتم حضور دارد باند دوم محور هرابرجان-توتک به طول 24 کیلومتر که در سال 1388 عملیات اجرایی آن آغاز شده بود را افتتاح کرد.

راه اصلی سوریان- توتک هرابرجان 75 کیلومتر است که 50 کیلومتر آن در استان فارس و 25 کیلومتر از آن در استان یزد قرار دارد.

همچنین در این سفر وزیر راه و ترابری کلنگ احداث باند دوم محور هرابرجان – هرات – شهربابک به طول 56 کیلومتر را بر زمین زد و طی بازدید از چند پروژه عمرانی اتاق عمل بیمارستان شهرستان خاتم را نیز افتتاح کرد.

مسیر ترانزیتی هرابرجان-هرات - شهربابک به طول 105 کیلومتر نقطه اتصال استانهای مرکزی (اصفهان ، چارمحال بختیاری ، مرکزی و...) به استانهای جنوبی (کرمان ،هرمزگان ، سیستان و بلوچستان ) می باشد و طی چند سال اخیر به لحاظ عبور و مرور رشد بسیار خوبی داشته و روزانه نقلیه بیش از دو هزار نوع از انواع وسائط از این مسیر عبور می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا