با حضور وزير بهداشت افتتاح شد؛
ساختمان پردیس دانشکده داروسازی و دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی (سفر سوم رییس جمهور به یزد (52)) 

با حضور وزیر بهداشت ساختمان پردیس دانشکده داروسازی و دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افتتاح شد؛این پروژه در دولت نهم تکمیل شده است و در حال حاضر قرار است به عنوان دانشکده داروسازی و دانشکده پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد

امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان، ساختمان پردیس دانشکده داروسازی و دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افتتاح شد.

پروژه دانشکده داروسازی از سال 1372 به عنوان پروژه ملی و با اعتباری معادل 16 میلیارد ریال آغاز شد و به دلائل متعدد پروژه مذکور به صورت نیمه فعال و بعضاً‌ متوقف بوده است.

این پروژه بیش از 13 هزار مترمربع زیربنا دارد که در دولت نهم تکمیل شده است و در حال حاضر قرار است به عنوان دانشکده داروسازی و دانشکده پزشکی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.

همچنین مسجد امام جعفرصادق (ع) مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی نیز به وسیله وزیر بهداشت افتتاح شد.

پروژه مسجد پردیس دانشگاه که با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از منابع مختلف بویژه از محل اعتبارات دور اول سفر هیات دولت به استان یزد احداث شده است یکهزار مترمربع زیربنا دارد و از سال 1376 عملیات اجرائی آن آغاز و هم اکنون به اتمام رسیده است.

مجوز پذیرش 20 نفر دانشجوی دکترای داروسازی نیز از ابتدای سال تحصیلی امسال به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد داده شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا