تصويب مطالعه راه آهن شهربابك – سعادت شهر با حضور وزیر راه در خاتم  (سفر سوم رییس جمهور به یزد (55)) 
در دور سوم سفرهاي استاني رياست محترم جمهوري و هيئت دولت وزير راه و ترابري به عنوان نماينده تام الاختيار رئيس جمهور از شهرستان خاتم بازديد كرد

در سفر دكتر بهبهاني وزير محترم راه و ترابري به شهرستان خاتم ابتدا وزير با حضور در گلزار شهداي هرات و قرائت فاتحه و نثار گل به مقام شامخ شهيدان در جلسه شوراي اداري كه در محل سالن اجتماعات فرمانداري و با رياست ايشان برگزار گرديد شركت نمودند.

  وي در اين جلسه با اشاره به مصوبات سفر اول و دوم رياست جمهوري تصريح كرد جاي شكر دارد كه مصوبات دور اول سفر رياست جمهوري با 97% درصد پيشرفت انجام شده و مصوبات دور دوم هنوز تازه است و در اين شهرستان نيز الحمدالله طبق گزارشي كه توسط فرماندار محترم ارائه شد اكثر پروژه ها شروع و در دست اقدام است دور سوم دور مصوبات فرهنگي است و مواردي از قبيل حوزه علميه ، مجتمع علمي ، خانه هاي عالم و ... مد نظر است البته مواردي نيز در زمينه هاي ديگر مصوبه داريم كه تعدادشان كم است و بيشتر رويكرد اين سفر فرهنگي است و انشاالله كه در اين سفر شهرستان خاتم نيز مصوبات خوبي در زمينه هاي فرهنگي خواهد داشت.

در این جسه مطالعه راه آهن شهربابك – سعادت شهر مصوب شد

در ادامه برنامه با حضور وزير، اتاق عمل بيمارستان آيت الله خاتمي كه از مصوبات سفر دوم رياست جمهوري مي باشد افتتاح و بعد از آن كلنگ مجتمع پتروشيمي شهرستان از مصوبات سفر مقام معظم رهبري(مدضله العالي) به استان نيز توسط وزير محترم و سرمايه گذاران بخش خصوصي به زمين زده شد .

در ادامه در بخش مروست نيز جاده هرابرجان به توتك به طول 30 كيلومتر از مصوبات سفر دوم رياست جمهوري افتتاح و كلنگ باند دوم جاده هرابرجان به هرات –شهربابك نيز به زمين زده شد و در پايان با حضور در گلزار شهداي مروست و اداي احترام به مقام شامخ اين عزيزان سفر وزير در خاتم پايان يافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا