معاون وزیرارشاد: اگرنقد از نشریه گرفته شود آن نشریه دیگر زنده نیست (سفر سوم رییس جمهور به یزد (57)) 

معاون امور مطبوعاتي واطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي بااشاره به اینکه مهمترين كار و رسالت واقعي مطبوعات در جامعه اسلامي ، ارتقا بخشي و افزايش سطح آگاهي مردم و اطلاع رساني دقيق است،گفت:اگرنقد از نشریه گرفته شود آن نشریه دیگر زنده نیست.


محمد جعفر محمد زاده در جمع اصحاب رسانه استان يزد با اشاره به اينكه مطبوعات بايد در حوزه فرهنگي تلاش بيشتري داشته باشند بر ارتقا بخشي و اطلاع رساني بهتر تاكيد كردوافزود:دررویکرد جدید این معاونت برکیفیت برکمیت اهمیت بشتری داده خواهد شد.

وي اضافه كرد: مطبوعات در عمل بايد بسترساز فرهنگ جامعه اسلامي و ديني باشند و در جهت بينش و آگاهي قاطبه مردم و نسل جوان بيش از گذشته تلاش نمايند.

معاون امور مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تاكيد كرد: در سطح كشور 100 روزنامه فعاليت مي كنند كه بايد به سمت كيفيت سازي مطالب و برنامه هاي خود گام بردارند.

جعفري ، يكي از برنامه هاي مهم اين حوزه در وزارت ارشاد اسلامي را حمايت جدي از نشريات محلي در سطح مناطق كشور دانست و تصريح كرد: خوشبختانه براي فعاليت نشريات محلي با استفاده از امكانات بومي هر منطقه زمينه لازم وجود دارد و ما هم با همه وجود براي تحقق اين هدف مقدس و موثر تلاش مي كنيم .

وي تأكيد: خوشبختانه عرصه مطبوعات و روزنامه هاي كشور ،بسيار اميدبخش ،زنده و پويا است و بايد اين روند ادامه يابد .

اين مقام مسئول خاطرنشان كرد: ما به همه مسائل و مشكلات حوزه مطوعات آگاه هستيم و هدفمان اين است كه در سايه برنامه ريزي ، هماهنگي و همدلي همه مشكلات يكي پش از ديگري مرتفع شود .

معاون وزير ارشاد از همه اصحاب مطبوعات تقاضا كرد تا با همدلي و همكاري در جهت تحقق اهداف عاليه در نشريات فعاليت كنند و با اين عمل مهم و مقدس در جهت ارتقاي اطلاع رساني و آگاهي بخشي جامعه اسلامي دخيل باشند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا