جلسه شوراي اداري شهرستان بافق با حضور نماينده ويژه رئيس جمهور در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد . (سفر سوم رییس جمهور به یزد (61)) 

محمد جوائ محمدي زاده در اين نشست گفت : سياست دولتهاي نهم و دهم با مدل مديريتي كه طراحي و اجرا كرده است بر اين مبنا قرار دارد كه دولت به سراغ مسائل و مشكلات مردم مي رود نه مردم با صرف هزينه هاي زياد و اتلاف وقت مشكلات خود را پيگيري كنند .

معاون ريئس جمهور افزود : نظام اسلامي ،منتي بر امثال بنده گذاشته تا در اين دوره كوتاه مسئوليت از اين فرصت براي خدمت به مردم حداكثر تلاش خود را به كار گيريم .

وي با با بيان اينكه اساس كار دولت دهم اين است كه طرحهاي نيمه تمام را در اولويت قرار دهد گفت :در شهرستان بافق امكانات و ظرفيتهاي بالقوه اي در بخش معدن وجود دارد كه بايد با همت و تلاش خدمتگزاران مردم به فعل در آيد .

وي با اشاره به اينكه مشكل مسكن تا سال آينده بايد در كشور ما حل شود اظهار داشت : با توجه به منابع غني كشور ديگر نبايد كسي به خاطر فقر و محروميت ،از داشتن سرپناه محروم باشد .

رئيس سازمان حفاظت محيط زيست كشور به مساله اشتغال هم اشاره كرد و گفت اشتغال از سال آينده در سطح ملي فعال خواهد شد و بايد فرصتهاي شغلي با عدالت و انصاف در اختيار همگان قرار گيرد و اين مهم به ضل الهي رخ خواهد داد .

وي ملاك ارزيابي مديران را رضايتمندي مردم عنوان كرد و گفت اگر مسئولي نسبت به ماموريت خود تسلط نداشته باشد و نتواند روحيه پاسخگويي و خدمت را در خود تقويت كند شايستگي خدمت به مردم را ندارد .

فرماندار بافق هم در اين نشست ضمن تشريح اوضاع اقتصادي و اجتماعي شهرستان بافق گفت : وجود معادن غني از جمله سنگ آهن و قرار گرفتن بر سر پنج راه ريلي كشور شرايطي را براي رشد و آباداني اين منطقه فراهم كرده است .

ذبيح الله خواجه اي با اشاره به مصوبات دور اول و دوم سفرهيئت دولت به استان يزد افزود : خوشبختانه بسياري از اين مصوبات اجرايي شده است اما بحث گازرساني ، احداث كلينيك تامين اجتماعي ، تجهيز كارخانجات لكوموتيو هاي راآهن و سالن ورزشي 1200 نفري از مجموع مصوبات اول و دوم لاينحل باقي مانده است .

وي همچنين بر ضرورت تفكيك حوزه انتخابيه نماينده مجلس شهرستان بافق تاكيد كرد و افزود : هم اينك حوزه انتخابيه بافق ،ابركوه ،خاتم و بهاباد با مركزيت مهريز از گسترده ترين حوزه انتخاباتي كشور است كه امكان سركشي و خدمتگزاري بيشتر نماينده مجلس را كاهش داده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا