دیدار مشاوران جوان میبد با وزیر بازرگانی(سفر سوم رییس جمهور به یزد (70)) 

یزدفردا "وزیر بازرگانی که با حضور در شهرستان میبد چند پروژه عمرانی از جمله مخزن آب و مرکز روانپزشکی بیمارستان امام جعفر صادق افتتاح کرد.

وی با حضور بر آرامگاه آیت الله اعرافی با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره این عالم جلیل و گرانقدر شهرستان میبد را گرامی داشت.

مهدی غضنفری همچنین با حضور در گلزار شهدا شهیدیه با اهدا شاخه گل از مقام شامخ شهدا نیز تجلیل به عمل آورد.وی با حضور در فرمانداری به همراه امام جمعه شهرستان و نماینده میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان میبد شرکت کرد.

در این جلسه به دلیل اهتمام فرماندار میبدعلاوه بر روسای ادارات ،مشاوران جوان این روسا نیز حضور داشتند.

در این جلسه فرماندار میبد با خیر مقدم به هیات دولت به بر شمردن ویژگی ها و استعدادها وپتانسیل های موجود در این شهر پرداخت و سپس امام جمعه شهرستان نیز به ویژگی های دولت نهم و دهم پرداخت و از تلاشهای این دو دولت تشکر و قدردانی نمود و در پایان مهدی غضنفری نیز به ایراد سخنرانی در این جلسه پرداخت.

بعد از این جلسه وزیر بازرگانی به همراه فرماندار ، امام جمعه و نماینده مردم میبد در مجلس دیدار چند دقیقه ای داشت و سپس به بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان میبد پرداخت.

سپس بررسی مسائل و مشکلات مردم مهدی غضنفری نیز با جمعی از صنعتگران این شهرستان دیدار کرد و با بعضی از آنها در خصوص حل مشکلات آنه بحث و تبادل نظر کرد.

وی که با توجه به برنامه ریزی های قبلی زود تر باید دفتر فرماندار میبد را ترک می کرد به دلیل حضور مردم و به منظور حل مشکلات آنان به دفتر فرماندار بازگشت و به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

شایان ذکر است وزیر بازرگانی پس از صرف ناهار به منظور حضور در جلسه هیات دولت میبد را به مقصد یزد ترک کرد.

این خبر اهم برنامه های مهدی غضنفری وزیر بازرگانی در شهزستان میبد است که خبرهای تکمیلی منتشر خواهد شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا