وزیر تعاون درشورای اداری  ابرکوه:

توجه جهانیان به حضور رئیس جمهور در جوامع جهانی ، توجه به سمت شاگردان امام و شهدا است
(سفر سوم رییس جمهور به یزد (72)) 

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: ، عباسی در شورای اداری ابرکوه ،انقلاب اسلامی ایران را دارای تأثیر گذاری بسیار در جهان دانست.

به گفته عباسی آن چه که در ایران اسلامی و با نام امام آغاز شد و شهدا نیز این درخت پایدار استقامت و ولایت و ایمان را آبیاری نمودند، اثرات بسیار بزرگی درتاریخ انقلاب و کشور ما و همینطور تأثیرات بسیار مهمی در مجامع جهانی و مسائل بین المللی دنیای امروز داشته است.

وی خاطر نشان ساخت که بر کسی پوشیده نیست که این ملت وقتی که ندای امام را شنید به سرداری شهدائی که در بین ما نیستند، اما روح بلندشان همچنان مشرف بر رفتارما وبرکات این کشور است ،گستره خدمتی را آغاز نمود که همیشه آرزومند آن بودیم.

به گفته عباسی همیشه آرزو داشتیم که بتوانیم عطشی را که از خدمتگزاری سایر خادمان به این نظام الهی ا یجاد شده بود و ملت عزیز شایسته آن بود سیراب کنیم که چنین موقعیتی اکنون در اختیار تمامی خدمتگزاران شده است.

وی این ملت را ملت شایسته ای دانست که به خوبی، امام و شهداءافق بلند رشد و تعالی آن ها را ترسیم نمودند.

عباسی مسئله مهم در امر خدمت گذاری را این موضوع دانست که تمام خدمتگزاران این نظام مقدس بتوانند شایستگی خود را در این عرصه اعلام نموده، ابراز وجود کرده وبتوانند خالصانه خدمت نمایند.

به گفته عباسی می بایست خدا را شاکر بود که تمامی ما را در خیل خادمان این نظام الهی در عصر حاضر قرار داده است.

عباسی افزود:برکسی پوشیده نیست که در چند ساله اخیر مردی بزرگ ، شجاع و د لسوز، افق خدمتگزاری را نه تنها در نقاطی که سابق بر این مرسوم و معمول بود، بلکه در تمام نقاط محروم کشور با گستره و همتی وسیع ترسیم نمود.

وی با بیان گوشه ای از فعالیت های دولت در مناطق محروم اظهار داشت:امروز در جمع شما کارهای بزرگی آغاز شد که سابق بر این به ذهن نمی رسید، شروع کارهائی نظیر ساخت کارخانه پتروشیمی با حضور سرمایه گذاران و مشارکت 100 هزار نفر از مردم ،که با بستر عدالت اجتماعی تدوین شده است از جمله این فعالیت ها است که این فعالیت ها در نقطه ای از استان انجام می شود که نقطه ای محروم است .

وی از دیگر پروژه هائی نیز که امروز در ابرکوه به بهره برداری رسید یا کلنگ احداث ان ها به زمین زده شد به عنوان مثال های دیگری از تلاش دولت در خدمتگزاری به مناطق محروم کشور یادکردو از تمامی دلسوزانی که این طرح ها را دنبال می کنند تقدیر و تشکر نمود .

وی با بیان این مطلب که ملت ایران با سرافرازی در جهان می درخشد خاطر نشان ساخت که این مطلب قابل قیاس با دوران ستم شاهی نیست که هیچ کس به فکر خدمت نبود و سرسپردگی بیگانگان، افتخار محسوب می شد.

عباسی توجه جهانیان به حضور رئیس جمهور در جوامع جهانی را، توجه به سمت شاگردان امام و شهدا خواند و خاطر نشان ساخت که تمام جهان احساس می کنند که هیچ بحثی در دنیا نیست که بدون داشتن نظر جمهوری اسلامی فیصله یابد.

وی با بیان این مسئله که فکر نکنید آمریکا در مسائل داخل کشور ما می تواند نقشی بازی کند یادآوری نمود که ، این مسئله توسط شهدای ما به دور انداخته شد و امام نیز در همان زمانی که فرمودند که امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، عرصه تهدید آمریکا از این کشور رخت بر بست و به زباله دان سپرده شد.

عباسی خاطر نشان ساخت که ملت انقلابی ایران با حضور خود در عرصه های مختلف و فرمانبری از ولی فقیه به دنیا این پیام را می دهند که این ملت همان ملت سی سال پیش است.

وی با خاطر نشان ساختن این مسئله که بسیاری از دولت های آمریکا به جهت شکست در برخورد با ایران با خفت کنار گذاشته شده اند، به یاد آوری گریه کارتر پرداخت.

وی خطاب به ملت ایران یادآوری نمود که، این ملت می تواند امیدوار باشد که در آینده، به ملتی بسیار بزرگتر تبدیل خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا