وزیرارشاد:تلاش و پويايي دولت در خدمت به مردم بوده است(سفر سوم رییس جمهور به یزد (83)) 

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: همه تلاش ،كوشش و پويايي دولت در كارها براي خدمت به مردم بوده و انتظار مي رود همه مسئولان نيز در اين راستا تلاش كنند.

سيدمحمد حسيني در جلسه شوراي اداري اردكان كه با حضور امام جمعه ،نماينده مردم و فرماندار و ديگر مسئولان برگزار شد، افزود: نظام ما الگو بخش و الهام بخش براي ديگران است و كارهاي خوبي براي تحقق اهداف تعيين شده انجام شده است.

وي ادامه داد: رسالت سنگيني بر عهده داريم و اميدواريم انتظارات برآورده شود.

وي گفت: بزرگترين مساله در استان مساله اب است كه بطور جدي در حال پيگيري است و اميد است به دنبال آن كشاورزي و صنعت رونق گيرد.

وي با بيان اينكه دولت به مسايل سرمايه گذاري نگاه فرهنگي دارد گفت: در اين زمينه اقشار متوسط جامعه مورد توجه بوده اند.

وزير ارشاد اظهار داشت: يكي از كارهاي مثبت در كشور با توجه به تحريم اقتصادي، طرح هدفمند كردن يارانه ها مي باشد كه باهمكاري مردم و عنايت الهي مسئولين، اين امر در جامعه تحقق پيدا كرده است. حسيني يادآور شد: مردم استان يزد از لحاظ فرهنگي به دلايل سخت كوشي و قناعت در رتبه هاي كنكور پيشرفت داشته اند ضمن آنكه در اين استان 300 شخصيت مشاهيري و ظرفيت نيروي انساني وجود داردكه در طول تاريخ آثار درخشاني به جاي گذاشته اند.

وي با بيان اينكه مردم اردكان در دوران انقلاب پيشتاز بوده اند گفت: در سطح اين شهرستان كارهاي فرهنگي خوبي انجام گرفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا