بیانیه دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان یزد  به مناسبت سومین سفر رئیس جمهور  محترم، آقای دکتر احمدی نژاد و هیأت همراه به  استان یزد(سفر سوم رییس جمهور به یزد (84))


  اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلا


جناب آقای دکتر احمدینژاد (زید عزه)

ریاست محترم دولت خدمتگذار و ولایی جمهوری اسلامی ایران


همين نگاه توأم با مسئوليت شماست که در طول دوران ریاست جمهوری جنابعالی و در کوران حوادث بزرگ و فشارها و ضدیتهای سران استکبار جهانی با حق و حقیقت که در ملت صبور و قهرمان ایران تجلی یافته است، با برنامهریزی سفر به تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران، توانسته است موشکافانه و با دقت بدنبال سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی باشد.

قافله خادمان ملت ایران در مسير سفر سی و دو ساله، همواره کوشيده است تا در هر يک از منازل، خدمات ارزنده خود را براي آيندگان این مملکت تدوين نموده و باقي گذارد. بي شک دولت خدمتگذار نیز بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حضرت آیتالله خامنهای (مدظلهالعالی) و تائید مردم همیشه در صحنه ایران، انقلاب اسلامی را در مسیر واقعی خود قرار داده تا به حيات و تلاش دولتهای پيش از آن معنا بخشد.

فرصت را مغتنم شمرده و از سوي تمامي دانشجویان، مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان یزد و مراکز آموزش علمی-کاربردی استان، مقدم جنابعالی را به شهر دارالعباده و دارالولایه و دارالعلم یزد گرامي بداریم. اینجانب به همراه همکارانم در سايه توجهات الهي و حمايت و پشتيباني دولت محترم، توفيق آن را بدست آوردهايم تا اندکي از وظيفه بزرگ خود را در قبال افزایش دانستههای مهارتی کشور عزيزمان ايران، ادا نماييم. بيشک دستاوردهاي اين دانشگاه، محدود به هيچ جمع و فرد خاصي نيست و تعلق به تمامي کساني دارد که در اين جهت تلاش خالصانه و علاقمندانه داشته و دارند.

توفيق روزافزون شما را در تمامي عرصههاي تلاش و سازندگی ایران اسلامی در پناه حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش حضرت آیتالله خامنهای(مدظلهالعالی) از خداوند منان آرزومندیم. باشد که نتایج این تلاشهای خالصانه وصل به دریای بیکران نعمتهای الهی و بیداری بیش از پیش امت اسلامی و تمام مظلومان و عدالتجویان دنیا شده و مقدمات ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر(عج) را فراهم آورد انشاا...


ناصر صدرا ابرقویی

سرپرست دانشگاه جامع علمی- کاربردی واحد استان یزد



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا