وزیر نیرو در شورای اداری تفت: وظيفه خود مي دانيم هر آنچه در توان داريم براي برطرف كردن خشكسالي و آبرساني در اين خطه بكار گيريم (سفر سوم رییس جمهور به یزد (90))  

همزمان با سفر سوم هیئت دولت به استان یزد وزير نيروکه به عنوان نماینده دولت به شهرستان تفت سفر کرده بود در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت : مسئله اساسي مردم استان يزد آب است و ما وظيفه خود مي دانيم هر آنچه در توان داريم براي برطرف كردن خشكسالي و آبرساني در اين خطه بكار گيريم.

سرویس خبر "خبرنگاریزدفردا از تفت :نامجو وزیر نیرو همچنین تاکید کرد : توفيق ما اين است كه در نظامي خدمت مي كنيم كه از بدو اسلام، رهبران دینی آرزوي يك چنين فضايي را داشتندوی افزود:: ما خدمتگزار مردمي هستيم كه در راس آنها ولي فقيه و يك حكومت ديني قرار دارد.

وزير نيرو با بيان اينكه بايد قدر اين خدمتگزاري را بدانيم بیان داشت: بعد از گذشت بيشتر از 30 سال از انقلاب باز هم دشمنان ما را رها نكرده اند و انقلاب اسلامي به يك درخت تنومندي تبديل شده كه ديگر ضربات ضعيف نمي تواند آن را از پا در آورد و لذا توطئه هاي بزرگي مثل فتنه سال گذشته را برپا كردند ولي به خاطر بصيرت و پايمردي كه مردم نسبت به اين نظام داشتند كاري از پيش نبرند.

وي به افتخارات شهرستان تفت مثل قدوم مبارك امام رضا (ع)، وجود سرداران بزرگي همچون حاج احمد متوسليان و مردم قانع ،پركار و پر تلاش آن اشاره كرد و گفت:برای من افتخار است كه در دل كوير بتوانم كاري براي اين شهرستان انجام دهم.

وي همچنين در خصوص مشكل بزرگ اين شهرستان كه كمبود آب است گفت: ما بايد اين واقعيت را بپذيريم كه كشورمان با خشكسالي روبرو شده و در تنش آبي قرار خواهيم گرفت اما بايد دعا كنيم تا خدا رحمتش را از ما دريغ نكند ما بايد با دانشي كه در اختيار خود داريم برنامه ريزي نموده و مشكلات را از پيش روي خود برداريم.

وزير نيرو آبرساني به تفت را پروژه بزرگي دانست كه نيازمند منابع مالي زياد، ساختن سد، حفر تونل به طول 60 كيلومتر است اما در حين بزرگي و سختي كار از نظر فني قابل اجرا دانست و اظهار اميدوري كرد :با برنامه‌ريزي دقيق مسؤولين و پشتیبانی رئيس جمهور مشكل انتقال آب به اين شهر تفت نيز مرتفع شود.

وزير نيرو در خصوص طرح هدفمند كردن يارانه ها از همكاري مردم در اين طرح تشكر كرد و افزود: همه مشكلات ما به خاطر چرخش معيوب اقتصادي كشور ماست كه اميدواريم با اصلاح اين چرخه، شاهد مشكلات بزرگتري نباشيم.

وي اضافه كرد: از عصباني شدن دشمنان پي مي بريم كه چقدر مردم با اين طرح همراه بوده اند ضمن آنكه اين طرح براي قشر ضعيف جامعه تحول بزرگي بوده و مردم مي دانند منافع طرح هدفمندي يارانه ها به خودشان بر مي گردد.

وي در پايان به بحث مسكن مهر اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: مسكن مهر تابلوي دولت است و همه مسؤولين بايد همه تلاش خود براي تكميل و تحويل هر چه زودتر اين پروژه متمركز نمايند.
یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا