وزير تعاون در ابرکوه :
جوانان برای خانه دار شدن به سایت وزارت تعاون مراجعه و ثبت نام کنند (سفر سوم رییس جمهور به یزد (98))

افراد واجد شرایط وجوانان فاقد مسکن می توانند برای خانه دار شدن به سایت وزارت تعاون مراجعه و ثبت نام کنند .

وزیر تعاون با اعلام اینکه افراد واجد شرایط و جوانان فاقد مسکن می‌توانند برای خانه دار شدن به سایت وزارت تعاون مراجعه کنند، گفت: طرح مسکن مهر تعطیل شدنی نیست و تا برآورده شدن نیاز جوانان به خانه، ساخت مسکن مهر در کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش یزدفردا  به نقل از ایرنا،محمد عباسی گفت: افراد واجد شرایط وجوانان فاقد مسکن می توانند برای خانه دار شدن به سایت وزارت تعاون مراجعه و ثبت نام کنند .

نماینده رئیس جمهوری اسلامی به ابرکوه در استان یزد تصریح کرد: در کشور یک میلیون وسیصد پنجاه هزار نفر واجد شرایط مسکن مهرثبت نام کردند که از این تعداد یک میلیون و50 هزار واحد آن در دست ساخت است .

وزیر تعاون ادامه داد: تا پایان سال جاری 500 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در سطح کشور به بهره برداری می رسد که 500 هزار جوان خانه دار می شوند .

وی با اشاره به اینکه برای خانه دار شدن جوانان طرح مسکن مهر از سوی دولت و با همت وزارت مسکن و شهرسازی ،تشکیل تعاونی در وزارت تعاون اجرا شد، افزود: با این کار افرادی آمدند کار را به شکل تعاونی مسکن مهر آغاز کردند.

عباسی اظهار داشت: تا زمانی که داوطلب نیاز مسکن مهر وجود داشته باشد ساخت مسکن مهر توسط وزارت تعاون، مسکن شهرسازی و استانداریها با در اختیار گذاشتن زمین و با حمایت های بانکی برای اختصاص تسهیلات که به شکل قرض الحسنه است ادامه می یابد تا همه کسانی که خانه ندارند صاحب خانه شوند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا