وزير دادگستري  در یزد خبر داد؛
تداوم برخورد‌ قاطعانه با اراذل و اخلال کنندگان در نظم عمومی از سوی دستگاه قضایی (سفر سوم رییس جمهور به یزد (99))

یزدفردا "بختیاری به افزایش برخی جرائم مانند سرقت در برخی از مناطق کشور اشاره و اظهار امیدواری کرد با اجرای سیاست های جدید دستگاه قضایی آرامش بطور کامل به این مناطق برگردد.

وزیر دادگستری گفت: برخورد قاطع با اراذل و اوباش، اعتماد عمومی به دستگاه قضایی را بیشتر کرده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

به گزارش یزدفردا  به نقل از ایرنا مرتضی بختیاری روز پنجشنبه در جمع اعضای شورای قضایی و معاونین دادگستری استان یزد به سیاستهای جدید قوه قضائیه در خصوص افزایش امنیت، برخورد قاطع با اراذل و اوباش، سارقین و مخلین نظم عمومی اشاره نمود و بر ادامه آنها تاکید نمود.وی گفت: اقدامات انجام شده توسط دستگاه قضایی در این خصوص موجب شده تا امید و اعتماد خوبی در جامعه نسبت به دستگاه قضایی ایجاد شود.

وی به افزایش برخی جرائم مانند سرقت در برخی از مناطق کشور اشاره کرد و اظهار داشت: این امر به یک مسئله امنیتی تبدیل شده و آرامش مردم را بر هم زده است.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای سیاست های جدید دستگاه قضایی آرامش بطور کامل به این مناطق برگردد.

بختیاری در ادامه با اشاره به مصوبات این بخش در نشست دولت اظهار داشت: قطعا اجرای این مصوبات موجبات ارائه خدمات به مردم متدین استان را فراهم خواهد آورد.

رییس کل دادگستری استان یزد هم تعامل و همکاری موجود بین اعضای شورای قضایی استان را بسیار خوب دانست و گفت: مهمترین مشکل ادارات وابسته به قوه قضائیه در استان کمبود فضای اداری است.

غلامحسین حیدری افزود: امیدواریم که با درایت دستگاه قضایی وزارت دادگستری و روسای تابعه این مشکل هر چه سریعتر مرتفع گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا