وزير بازرگاني در یزد :
قانون هدفمندی یارانه ها مردم ایران را در نگاه جهانی برتر کرد (سفر سوم رییس جمهور به یزد (104))

یزدفردا "وزیر بازرگانی اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها را حاصل همراهی دولت و مردم دانست و تاکید کرد: اجرای موفق این قانون مردم ایران را در نگاه جهانیان برتر کرد؛اگر تدابیر دولت را در کنار همراهی مردم قرار دهیم در این بخش نتیجه ای به نام امتیاز ملی شکل گرفت

وزیر بازرگانی اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها را حاصل همراهی دولت و مردم دانست و تاکید کرد: اجرای موفق این قانون مردم ایران را در نگاه جهانیان برتر کرد.

به گزارش یزدفردا  به نقل از ایرنا،'مهدی غضنفری، شامگاه چهارشنبه در جمع مسئولان و مدیران سازمان های بازرگانی استان یزد با تقدیر از تعامل بالای مردم، فعالان بخش تولید و توزیع و اصناف در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، ابراز امیدواری کرد: با نزدیک تر شدن ایام عید دولت در تنظیم بازار موفق تر از گذشته عمل کند.

وی در ادامه سومین دور از سفر استانی هیئت دولت به استان یزد، تاثیر بالای همراهی مردم در مرحله اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را مورد توجه قرار داد و افزود: اگر تدابیر دولت را در کنار همراهی مردم قرار دهیم در این بخش نتیجه ای به نام امتیاز ملی شکل گرفت.

وزیر بازرگانی با استناد به گزارش استاندار یزد مبنی بر همکاری بالا مسئولان سازمان بازرگانی استان برای ایجاد بازاری آرام و بدون تنش، اظهار داشت: تعامل بالای مجموعه بازرگانی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار و قابل تقدیر است.

غضنفری سپس رصد و پایش بازار، حفظ موجودی، همکاری با وزارتخانه های جهادکشاورزی و صنایع و معادن را از جمله خواسته های خود از مدیران سازمان های بازرگانی استان یزد برشمرد.

وزیر بازرگانی در سفر دو روزه خود به استان یزد علاوه برحضور در جمع فعالان اتاق بازرگانی، به میان مردم میبد رفت و در جلسه شورای عالی اداری این شهرستان شرکت کرد.

افتتاح دو پروژه، نشست با اهالی صنعت، دیدار مردمی از جمله برنامه های غضنفری دراین سفر بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا