وزير كشوردر مراسم افتتاح سالن ورزشي شهيد محمد حسين ميرجليلي يزد:
سفرهاي استاني براي پياده سازي عدالت در كشور است(سفر سوم رییس جمهور به یزد (111))


یزدفردا "وزير كشوردریزد: هدف سفرهاي استاني هيأت دولت در راستاي پياده سازي عدالت در تمامي نقاط كشور به خصوص مناطق محروم است.

به گزارش "سرویس خبر"روابط عمومی"یزدفردا: مصطفي محمد نجار ' روز چهارشنبه به مناسبت سومين دوره از سفرهاي استاني دولت در مراسم افتتاح سالن ورزشي شهيد محمد حسين ميرجليلي يزد، افزود: همه نقاط كشور بايد به صورت يكسان از امكانات استفاده كنند.

وي با قدرداني از حضور حماسي مردم استان يزد در استقبال از رييس جمهوري و خادمان خود در دولت تصريح كرد: مردم در صحنه هستند و مسوولان خود را خادمان آنها مي دانند.

 وزير كشور حضور يكپارچه مردم در استقبال از رييس جمهوري نشان از همدلي ميان ملت و دولت و اقتدار ملي برشمرد و تصريح كرد: امروز ما در اوج اقتدار و افتخار به سر مي بريم.

وزير كشور گفت: ما به اين ملت افتخار مي كنيم كه در صحنه و حامي خدمتگزاران خود هستند. نجار ،اجراي طرح هاي ورزشي را از برنامه هاي دولت برشمرد و گفت: در اين حوزه كارهاي زيادي بايد انجام شود و بخشي از مصوبات سفر استاني دولت به يزد به اين بخش اختصاص دارد.

 سالن ورزشي شهيد ميرجليلي يزد با سه ميليارد و 550 ميليون ريال از محل اعتبارات دور دوم سفر رييس جمهوري و وزارت نفت در زير بناي يك هزار و 240 متر مربع ساخته شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا