بازديد مديرعامل صندوق مهر امام رضا (ع)کشور  از پروژه ساماندهي بايگاني منطقه دو شهرداري يزد+عکس(سفر سوم رییس جمهور به یزد (114)) 

درحاشيه دور سوم سفر رياست محترم جمهور و هيات دولت به استان يزد، مديرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) از پروژه ساماندهي بايگاني شهرداري يزد بازديد به عمل آورد. به گزارش روابط عمومي سازمان فاوا شهرداري يزد مهندس كريمي با حضور در منطقه دو شهرداري يزد از نزديك از مراحل مختلف ساماندهي بايگاني بازديد به عمل آورد.

در اين بازديد ابتدا حكيميان مديرعامل شركت كيمياافزار مجري پروژه ساماندهي بايگاني منطقه دو شهرداري ضمن عرض خير مقدم، با اشاره به اينكه بايگاني شهرداري قبل از انجام ساماندهي بر اساس تاريخ تشکيل پرونده و نيز نام مالك چيده شده بود خاطرنشان كرد با اجراي مراحل مختلف ساماندهي از جمله تجميع و كدگذاري، استخراج، ورود اطلاعات به سيستم نرم‌افزاري، اسكن، Bookmark و در نهايت درج كد نوسازي بر روي پوشه، اين سوابق به صورت منظم در بايگاني قرار گرفت.

سپس مديرعامل سازمان فاوا نيز در سخناني ضمن ارائه گزارش مختصري از فعاليت‌هاي شهرداري يزد در حوزه فناوري اطلاعات، با اشاره به اينكه ساماندهي بايگاني هم‌نياز اصلي تجهيز مناطق سه گانه شهرداري يزد به سيستم جامع شهرسازي و نوسازي است افزود با اتمام پروژه ساماندهي بايگاني شهروندان مي‌توانند با اتصال به درگاه الكترونيكي شهرداري يزد كليه مراحل مراجعات خود به شهرداري را انجام دهند.

فعالي افزود اقدامات انجام شده شهرداري يزد از زمان تاسيس سازمان فاوا در حوزه فناوري اطلاعات باعث شد تا اين شهرداري در سال 88 موفق به كسب رتبه نخست در زمينه شهرداري الكترونيك در ميان مراكز استانها و همچنين يكي از شهرداري‌هاي منتخب سازمان شهرداريها و دهياريهاي كل كشور جهت حضور در نمايشگاه Elecomp در سال 89 باشد.

در پايان اين بازديد مهندس كريمي با مراجعه به واحدهاي مختلف اجرايي پروژه، از نزديك با پرسنل اين واحدها ديدار كرد.http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=29621_DSC03.JPG

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا