بیش از 3070 نامه مددجویی در سفر سوم رییس جمهور به یزد  جمع آوری شد(سفر سوم رییس جمهور به یزد (119))

یزدفردا "در سومین دور از سفر ریاست محترم جمهور به استان یزد در ستاد ارتباطات مردمی و رسیدگی به نامه های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پاسخ داده شد.

سرویس خبر روابط عمومی:معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: بیش از 3070 نامه در سومین دوراز سفر رییس جمهور به استان در ستاد ارتباطات مردمی و رسیدگی به نامه های مددجویی جمع آوری شد.

مهدی حجازی با اشاره به اینکه در محل ستاد نمایندگان رییس جمهور حضور داشتند اظهار داشت: در دو روز سفر 983 نفر با نمایندگان رییس جمهور ملاقات داشته و به درخواست آنان رسیدگی شد.

وی گفت: از تعداد 983 ملاقات کننده 760 نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و مابقی افراد غیرمددجویی بوده اند.

حجازی در ادامه افزود: با توجه به رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال وام اشتغال از مصوبات این دور سفر به مددجویان اعطا خواهد شد.

به گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد 2086 نامه باقی مانده در حال رسیدگی است.

لازم بذکر است در این دور از سفر ریاست محترم جمهوری تمام وزارتخانه بطور جداگانه به مشکلات و درخواستهای مردم رسیدگی نمودند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا