شوراي اطلاع رساني استان يزد با صدور بیانیه ای  تلاش اصحاب رسانه استان  در انعکاس اخبار سفر تقدیرکرد(سفر سوم رییس جمهور به یزد (120)) 


یزدفردا ":شوراي اطلاع رساني استان يزد در بيانيه اي از تلاش اصحاب رسانه استان يزد در انعکاس سفر هيأت دولت به استان يزد تقدير کرد.


به گزارش سرویس خبر "روابط عمومي استاندار، در اين بیانیه  آمده است؛سفر سوم هيأت دولت به استان يزد، در قالب هشتاد و چهارمين سفر استاني خدمتگزاران ملت شريف ايران اسلامي ، صحنه حضور چشمگير و بي نظير مردم غيور و ولايتمدار استان دارالعباده يزد بود که در جريان آن ، پيوند عميق و ناگسستني ملت و دولت بيش از پيش بر جهانيان آشکار شد.


مردم شريف استان يزد با اين استقبال منحصر بفرد ، حماسه اي ديگر خلق کردند تا ضمن تجليل از خدمات و حمايت از خط مشي دولت کريمه، بار ديگر دست بيعت به آرمانهاي انقلاب اسلامي وحضرت امام خميني(ره) داده ، ميثاق خود با رهبر فرزانه انقلاب،حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) را با افتخار هر چه تمام فرياد زده و پيام هوشياري و آرمانخواهي خود را به گوش جهانيان برسانند.


بي ترديد، نقش رسانه ها در اين پيام رساني و انعکاس شور و شوق مردم يزد در اين سفر و خدمتگزاري دولتمردان جمهوري اسلامي، نقشي اساسي و بي بديل است. ترديدي نيست که اگر تلاش خبرنگاران و اهالي اقليم قلم و رسانه نبود، اين روزهاي سراسر عشق و شور و خدمتگزاري، به شکلي بايسته انعکاس نمي يافت و حق مطلب در اين راستا ادا نمي شد.


خبرنگاران رسانه هاي مختلف از مطبوعات و خبرگزاريها گرفته تا صدا وسيما در جريان سفر سوم هيأت دولت به استان يزد، آنچه در توان خود داشته به کار بستند تا لحظه به لحظه وقايع اين سفر پر از خير و برکت را انعکاس داده و رسالت آگاهي بخشي خود که آميزه اي از تعهد ، صداقت ، دقت و سرعت است را به سرانجام برسانند.


شوراي اطلاع رساني استان يزد، بر خود فرض و لازم مي داند تا مراتب قدرداني و تشکر خود را از کليه خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات استان يزد که در اين زمينه، با جديت هر چه تمام، اهتمام ورزيده اند. اعلام دارد. موفقيت همگان به ويژه خبرنگاران متعهد استان يزدرا در راستاي آرمانهاي والاي حضرت امام خميني(ره) و منويات رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي (مدظله العالي) از درگاه خداوند منان خواستارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا