تقدیر فرماندار تفت از حضور حماسي و پر شور مردم تفت در استقبال ازرییس جمهور و هيئت دولت به استان يزد(سفر سوم رییس جمهور به یزد (121))


یزدفردا "فرماندار شهرستان تفت در پيامي از حضور حماسي و پر شور مردم شهرستان تفت در استقبال از رياست  جمهوري و اعضاي هيات دولت به استان يزد تقدير و تشكر نمود.


در بخشي از اين پيام آمده است : استقبال كم نظير مردم دارالعباده استان يزد  از رياست محترم جمهوري و هيات دولت نشانه بصيرت ولايت مداري مردم فهيم اين استان بود.


فرماندار شهرستان تفت ، با قدرداني از حضور گسترده مردم  ولايتي شهرستان تفت دز مراسم استقبال از دكتر محمود احمدي نژاد افزود: مردم اين شهرستان نشان دادند كه همچنان پيرو ولايت ، اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و با اين حضور وفاداري خود را به نظام مقدس جمهوري اسلامي، آرمان هاي امام (ره) رهبر معظم انقلاب و شهيدان نشان دادند.

عبودتيان اظهارداشت:سفرهاي استاني با دستاوردهاي ارزنده آن از بركات دولت عدالت محور و ولايتي آقاي احمدي نژاد است كه طعم  شيرين آن براي دورافتاده ترين مردم استان يزد نيز به يادماندني خواهد بود.


فرماندار شهرستان تفت تصريح كرد: دولت عدالت محور آقاي  احمدي نژاد به عنوان يك دولت ولايي و انقلابي ، همه وجود خود را وقف خدمت به كشور و تحقق ارزش هاي والاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت كرده است .


فرماندار تفت با بيان اين كه اين سفر از ابعاد مختلف معنوي و مادي دستاوردهاي ارزشمندي را براي استان  يزد  و شهرستان تفت در بر داشت  افزود : تصويب 260 مصوبه دستاورد سفر سوم دولت به یزد در رشد و تعالي امور فرهنگي استان، همچنين سفر وزير محترم نيرو  به شهرستان به عنوان نماينده تام الاختيار رياست محترم جمهور جهت بررسي نيازها و مشكلات، افتتاح چند پروژه و تصويب چند مصوبه از وزير محترم در شوراي اداري شهرستان  از جمله دستاوردهاي مهم سفر سوم هيات دولت به استان و اين شهرستان بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا