برگزاری جشن میلاد حضرت امام علی (ع) در جوار امامزاده عبدالله (ع) بافق


آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله (ع) بافق در خجسته سالروز میلاد با سعادت مولود کعبه حضرت علی ابن ابی طالب (ع) غرق در نور وشادی وشعف بود. شیفتگان وعاشقان آن حضرت با حضور در حرم مطهر حضرت عبدا..بن موسی الکاظم (ع) این روز باسعادت را گرامی داشتند.


به گزارش امور فرهنگی امامزاده عبدالله (ع) بافق ،بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) ویژه برنامه هائی برای گرامیداشت مقام ومنزلت حضرت علی (ع) در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.


بمناسبت شب ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) مراسم جشنی در روز چهارشنبه 25/03/1390 در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برگزار گردید.


در این مراسم که با حضور مردم ولائی شهرستان بافق برگزار گردید . حجت السلام والمسلمین میرغنی زاده از روحانیون شهرستان بافق به زندگانی حضرت امام علی (ع) اشاره نمود و به بیان احادیثی از آن امام همام در رابطه با مسئله ولایت پرداخت. همچنین در این مراسم مداحان اهل البیت به مدیحه سرائی پرداختند.


همچنین در روز ولادت باسعادت حضرت امام علی (ع) مراسم سخنرانی ومدیحه سرائی پنج شنبه صبح مورخ26/3/1390 با حضور روحانیون شهرستان و مداحان اهل البیت برگزار گردید.


در خجسته سالروز ولادت حضرت علی (ع) مراسم جشنی هم در روز پنج شنبه 26/03/1390 همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء در صحن مطهر امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار گردید.سخنرانی ،مدیحه سرائی وقرائت دعای کمیل از برنامه های این مراسم معنوی بود.


یادآور می شود آستان مقدس حضرت امامزاده عبدالله بن موسی الکاظم (ع) از فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم (ع) و بردار امام رضا (ع) می باشد و بقعه این مکان شریف در مرکز شهرستان بافق در فاصله 120 کیلومتری از مرکز استان یزد واقع گردیده است
http://yazdfarda.com/images/news/actual/?img=34959_9.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا