یزدفردا:وبلاک گروهی یزدنگار که به همت دوستان عرصه اطلاع رسانی به روز می شود

و در نوع خود حرکتی است جدید  و بهتر دیدیم معرفی این وبلاک را

با مطلب

رضا حقیقت نژاد

با عنوان

در حاشيه اصلاح طلبي

دیروز در حاشیه مراسم همایش معنوی یاران دولت اسلامی ، اصغر باقري، نويسنده يادداشت جنجال برانگيز اخير عليه خانواده خاتمي را ديدم. شنيده بودم كه يك روز بازداشت شده ، تائيد كرد و گفت كه با وثيقه هشت ميليوني آزاد شده است. اينكه نتيجه اعتراض اصلاح طلبان به موضوعي ، به بازداشت نويسنده منجر شود اصلا خوب نيست . همچنانكه وقتي در خبرها خواندم در مراسم اعتراضي كه آن روزها در منزل امام جمعه يزد برگزار شد، برخي شعار " مرگ بر منافق " و " مرگ بر ضد انقلاب " داده اند، از نسبت اين شعارها با اصلاح طلبي در عجب ماندم و البته حالم از اصلاح طلبي بعضي ها به هم خورد

و مطلبی از  

  جواد آریائی  

شوق منتشر می کند
محمد رضا شوق الشعرا بزودی منتشر می کند

طرح مهندسی پروژه زیر گذر شهدای محراب یزد از زوایای مختلفی همچون این ور میدان اون ور میدان . پشت میدان بالای میدان دست به کمر تکیه به تیر چراغ برق نشسته ایستاده شوق الشعرا در وبلاگ توفان یزدیا شوق دات کام یا شب نیوز یا وبلاگ ایران من یا وبلاگ توفان شب و یا فریاد در شب منتشر خواهد شد. منتظر باشید

 و مطلبی از

مهدی زمانزاده

وصف تنور سیاست یزد (1)

الان بازار سیاست، بوی انتخابات می ده. از هر دری وارد بشی مجبوری به انتخابات فکر کنی، چراکه سیاست در پی کسب قدرته و قدرت در ایران از طریق انتخابات بدست می آید، پس طبیعیه که همه برای اون نقشه می کشند یعنی برای قدرت.

تو یزد ما که همیشه هیچ صدایی در نمی یومده، این دفعه صدای تق تق هیزم های تنور انتخابات به گوش می رسه. این رو هم بگم که می گن هیزم انتخابات ، احزاب هستند. دو تا داریم چوب تر ( اطلاح طلبان)، چوب خشک ( اصول گرا). آتیش انتخابات هر چی بیشتر شعله ور می شه، تق و توق اصلاح طلبان بیشتر در می یاد( می دونید چوب تر وقت سوختن صدا می ده) دلیل هم داره ، ولی اصولگراها آروم آروم می سوزند و به انتخابات گرمی بیشتری می دهند. فلسفه انتخاب تر و خشک هم به نوع قدرت فعلی ایران ربط داره. تو یک پست نمی شه همه چی نوشت تا روز انتخابات بیشتر به این مسئله می پردازم این یه مقدمه بود تا کمی با نوع ادبیات بحث آشنا بشید... .

و

مجید وفا شاهی

 با مطلب

یخچال
<داستان کوتاه>

مادرم زمستان به دنیا آمده است؛ همیشه به من می گفت: هر وقت قد تو به اندازه یخچال شد برایت زن می گیرم.

بیست سال گذشته است، تازه خیلی راحت می توانستم سقف یخچالمان را ببینم. دیروز پدرم یخچالمان را فروخت.

حالا من چه کنم

و فرزانه جوادی

با یک وانت پر از گوسفند
چه فرقی داره یک روز ملتی رو روی وانت سواری میدن یک روز یک مشت گوسفند بخت برگشته رو دور شهر می چرخونن!
آره هم من سوار شدم هم تو وحتی همینطور که می بینی این گوسفندها ولی مهم اینه که مسیرهاشون یک جا نیست.نمیدونم شاید شخصیت خیلی ها مثل همین گوسفندها باشه که روی هم تلنبار میشن و کیف میکنن!شنیدم بعضی از گوسفندها حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی جاشونو با ملتی عوض کنن ولی بعضی آدما می میرن برای جایگزینی با گوسفندها تلنبار شده.
پست از این بی مزه تر؟احساس کردم بالاخره این عکس گوسفندها که در قسمت ادامه مطلب گذاشتم (البته به سفارش مدیر وبلاگ که نباید عکس تو صفحه اصلی بذاریم که نکنه ترکیب این بدترکیب به هم بخوره ) باید به یک دردی بخوره پس چه بهتر که تو وبلاگ گروهی ما قاب بش

عکس فرزانه جوادی  وبلاک یزدنگار

و محمود غضنفری

با

حکم اعدام صدام هم رامسفلد را نجات نداد

حزب دمکرات، که حزب اصلی اپوزيسيون بشمار می رفت، با مسجل شدن پيروزی «جيم وِب» کانديدای سنا از ايالت ويرجينيا، کنترل هر دو مجلس قوه مققنه آمريکا را دردست گرفت.

جورج بوش، رییس جمهوری آمریکا که تا دو روز پیش از سیاستهای آمریکا در عراق و وزیر دفاع خود دفاع می کرد.با اعلام خبر کناره گیری دونالد رامسفلد، وزیر دفاع این کشور، رابرت گیتس، رییس پیشین سازمان جاسوسی سیا را نامزد جانشینی وی کرده است. رییس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود گفت که سیاست دولت وی در عراق به حد کافی خوب و سریع کار نمی کند و آقای رامسفلد هم موافقت کرده که این موضوع نیاز به دیدی جدید دارد.

خانم نانسی پلوسی از حزب دموکرات که قرار است ریاست کنگره امریکا را به عهده گیرد گفته است که وی خواهان رویکرد جدیدی در مورد مساله عراق است.



راستی نظر شما درباره دموکراسی آمریکایی چیست؟

 

 

معرفی نمائیم

در پایان امیدواریم این حرکت تداوم داشته باشد و الگوئی خوب برای دنیای مجازی

 

 

http://yazdnegar.blogfa.com/

آدرس وبلاگ  یزدنگار

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا