شهركرد- نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد،با اشاره به احتمال حضور خود در استان يزد تاكيد كرد: بنده سرباز ولايت هستم و آقا و مقام معظم رهبري امر بفرمايند بنده در يزد خدمت خواهم كرد و ماموريت را ادامه مي دهم.

به گزارش ايرنا،آيت الله محمدرضا ناصري يزدي  در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) اين شهركرد افزود:بنده در اين زمينه تحت فرمان مقام معظم رهبري هستم و چنانچه ولي فقيه امر بفرمايند به عنوان نماينده مقام معظم رهبري در استان يزد فعاليت خواهم كرد.

به گفته وي، پس ار درگذشت امام جمعه فقيد يزد،رايزني هاي براي حضور در يزد، با اينجانب شد كه اگر مقام معظم رهبري دستور دهند به استان يزد نقل مكان خواهم كرد و باز هم براي خدمت به اتقلاب و اسلام دريغ نخواهم كرد.

امام جمعه شهركرد،در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهركرد با ارائه گزارشي از عملكرد دو دهه حضور خود در چهارمحال وبختياري تاكيد كرد:در راستاي تحقق منويات رهبري براي وحدت و همدلي در بين اقشار مختلف مردم گام هايي برداشته شد و هيچ گاه در اين استان از گروه و جناح هاي سياسي حمايت نكرده ام و تنها به دنبال گسترش و ترويج مفاهيم اسلامي و ديني بوده ام.

وي، گسترش مدارس معارف و حوزه هاي علميه در سطح استان ،توجه به امر احداث باغات عام المنفعه و احداث و ساخت مصلاي شهركرد را به عنوان نماد اماكن مذهبي از فعاليت هاي حضور خود در چهارمحال وبختياري برشمرد و گفت:اكنون تعداد طلاب مدارس علميه به بيش از يك هزار و 800نفر رسيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا