امشب برای پسر نوجوان جلالی دعا کنیم

محمد رضا شوق الشعراء

محمد عارف جلالی، پسر نوجوان جلالی، سردبیر سایت «یزد فردا»، طی حادثه ای دچار ضربه مغزی شده و به «کما» رفته و اینک بعد از  عمل جراحی، در بیمارستان مجهز (شهید رهنمون )فرخی یزد بستری می باشد، و بیش از هر چیز، اینک در این روزها و شبهای عزیز به «دعا» دل سوختگان و لطف و نگاه خدا نیاز دارد.

خدایا به حرمت بغض شکسته ای که در گلوی یک پدر گیر افتاده، این نوجوان را در این شب قدر به خانواده ای که امید و نگاهشان به لطف توست بازگردان! آمین!

یزدفردا :ضمن تشکر از عنایت همکار خوب و همیشه همراه یزدفردا جناب محمد رضا شوق الشعراء از همه عزیزان فردائی  التماس دعا داریم  تا با لطف و عنایت شما دلسوختگان شاهد بازگشت فرزند سردبیر بی ادعای یزدفردا به دامن خانواده باشیم .

گفتنی است :سردبیر یزدفردا طی تماس کوتاهی که با همکاران خود دریزدفردا   از ابراز همدردی تمامی عزیزانی که از طرق مختلف ابراز همدردی نمودندtخصوصا از همراهی جناب دکتر آقایی رییس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان که از ابتدای بروز سانحه تا کنون با پیگیری های مستمر و حضوری خود زمینه ارائه خدمات پزشکی مناسب جهت درمان فرزندشان را فراهم نموده اندو همچنین عنایت ویژه دکتر میر محمدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد که با حضور خود در بخش ICUبیمارستان شهید دکتر رهنمون (فرخی یزد) روند درمان را پیگیری نموده اند  و زحمات دکتر مرتاض متخصص جراحی مغز و اعصاب و کارکنان صدیق و پر تلاش بیمارستان شهید رهنمون و خصوصا بخش ICU  قدردانی نمود.

سردبیر یزدفردا در ادامه با تاکید بر شرمساری خود نسبت به الطاف تمامی عزیزان از تمامی عزیزان در این شب های عزیزالتماس دعا داشته و امید خود به کرم خداوند متعال به واسطه دعاهای شما عزیزان را تنها امید خود برای بهبودی فرزند عنوان نمودو وظیفه خود دانست تا از تک تک افرادی که به نوعی وی را مدیون محبت های خود نموده اند قدر دانی نماید  .




 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا