لاریجانی: هدف اختلاس، ضربه‌زدن به اقتصاد و اعتماد عمومی بود

رئیس مجلس شورای اسلامی در باره اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی در بانک صادرات را به قصد ضربه زدن به اقتصاد و اعتماد عمومی کشور اعلام کرد

علی لاریجانی در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۷ شهریور) مجلس در تشریح تاخیر چند ساعته این نشست گفت: تأخیر چند ساعته به دلیل بررسی جامع اختلاس ۳۰۰۰ هزار میلیارد تومانی که در بانک صادرات اتفاق افتاده، ایجاد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بررسی فرآیند اختلاس با حواشی بسیاری همراه بود و نمایندگان هم سئوالاتی را مطرح کردند.


وی افزود: فساد بانکی به اعتماد عمومی کشور لطمه وارد می‌کند و مجلس به شدت ابعاد گسترده اختلاس بانک صادرات را پیگیری خواهد کرد.


لاریجانی، تلاش و جدیت قوه قضائیه در پیگیری اختلاس ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بانک صادرات را شایسته تقدیر خواند و تصریح کرد: کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با همکاری کمیسیون‌های اقتصاادی و قضایی مجلس ابعاد مختلف این اختلاس را بررسی خواهند کرد.


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این فساد بزرگ با دلایل متعدد روی داده و مجلس با جدیت رخنه‌های موجود در سیستم بانکی کشور و ابهاد خارج از سیستم بانکی را بررسی خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا