طبس – سرپرستي يزدفردا: كميسين امورداخلي و شوراهاي مجلس شوراي اسلامي در جلسه عصريكشنبه مورخ 3/7/1390 بر استقلال حوزه انتخابيه شهرستان طبس و بشرويه رأي داد.
حجت الاسلام و المسلمين مهاجريان در گفتگوي تلفني با خبرنگار يزدفردا، ضمن تأييد اين خبر افزود: همه تلاش مسئولان شهرستان فقط براي ارتقاء و آباداني منطقه صورت مي گيرد و اين پيشرفت در سايه اتحاد و همدلي مردم و وحدت جامعه امكان پذيراست.

امام جمعه طبس خاطرنشان كرد: کميسيون سياست داخلي و امور شوراهاي مجلس شوراي اسلامي در جلسه اخير خود، استقلال حوزه انتخابيه طبس و بشرويه به مرکزيت طبس را تصويب كرد و براي راي‌گيري نهايي به صحن علني مجلس ارسال نمود که به‌زودي نيز در صحن مجلس به راي گذاشته خواهد شد و احتمال راي آوردن آن زياد است و مخالف چنداني ندارد.

ايشان افزود: انتزاع طبس از استان يزد و الحاق آن به خراسان جنوبي و همچنين ارتقاء فرمانداري طبس به فرمانداري ويژه، از اختيارات دولت است که قطعي شده و به تصويب وزارت کشور رسيده است و به‌زودي نيز اعلام مي‌شود.

به گزارش خبرنگار يزدفردا از طبس: مردم شهرستان طبس خواهان نماينده مستقل براي شهرستان خود بودند كه با توجه به محدوديت در افزايش تعداد نمايندگان، استان يزد برنامه‌اي براي اختصاص نماينده مستقل به طبس نداشت و مسئولان استان و كانون نمايندگان بارها اعلام كرده بود كه اگر كانديدايي اضافه شود به شهرستان يزد افزوده خواهد شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا