گزارش BBC از مقابل منزل خاوری + عکس

من دقایقی پیش زنگ منزل را زدم ولی با آنکه سر و صداهای زیادی از داخل خانه می آمد، کسی در را روی من باز نکرد. فقط خانمی را دیدم که نسبت خود را با خاوری نگفت ولی او هم مصاحبه نکرد

خبرنگار تلویزیون بی بی سی با حضور در شهر تورنتو مدعی شد مقابل منزل مسکونی محمودرضا خاوری مدیر عامل مستعفی بانک ملی ایستاده است.

"کلباسی" ادعا کرد خاوری و خانواده اش حاضر نشدند با وی مصاحبه کنند!


خبرنگار بی بی سی افزود: محمودرضا خاوری پس از گذشت بیش از یک هفته از  استعفایش هنوز به ایران بازنگشته است، در حال حاضر خاوری به همراه خانواده اش در شهر تورنتو بسر می بردند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=39891_20111003153309gb-2(403).jpg


وی در ادامه گفت: پشت سر من خانه ای است در یک محله شناخته شده و مشهور در شهر تورنتو کانادا که مالک آن محمدرضا خاوری رئیس بانک ملی ایران است. براساس اطلاعات دفتر ثبت اسناد شهر تورنتو او حدود چهار سال پیش این منزل را خریداری کرده است.

وی افزود: من دقایقی پیش زنگ منزل را زدم ولی با آنکه سر و صداهای زیادی از داخل خانه می آمد، کسی در را روی من باز نکرد. فقط خانمی را دیدم که نسبت خود را با خاوری نگفت ولی او هم مصاحبه نکرد.


خبرنگار بی بی سی ادامه داد: همچنین یکی از ارشدترین مقامات کانادا به من گفت: دولت این کشور از گزارشهایی درباره اختلاس بزرگ بانکی در ایران مطلع و درحال بررسی این مسئله است که آیا خاوری تابعیت کانادا را دارد یا خیر.


روزنامه ها و رسانه های کانادا هم در روزهای گذشته به صورت گسترده به این قضیه پرداخته اند. یکی از روزنامه های اصلی و ملی کانادا عکس همین منزل را در یکی از صفحات روزنامه چاپ کرده و نوشته است خاوری اگر از منزلش خارج شود و یا حاضر باشد که با رسانه ها گفتگو کند پرسش های زیادی درباره از وی پرسیده خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا