عابدی نماینده طبس:رییس جمهور اطرافیان خود را پالایش کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: رئیس‌جمهوری باید افرادی که در اطراف خود هستند به نوعی پالایش کرده و از نیروها و جوانان بصیر، آگاه و ولایت‌مدار در کنار خود بهره‌ گیرد.

به‌گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری خانه ملت، محمد‌کریم عابدی در گفت‌وگو با نشریه بشارت با تأکیدبر تلاش‌های جریان انحرافی برای ادامه اقدام‌های خلاف اقتصادی خود در پشت پرده بحث‌های مربوط به جن و رمالی مطرح‌شده در جامعه، افزود: در مرحله نخست نباید این جریان را این‌قدر بزرگ نشان داد.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، گفت: دستگاه‌ قضایی و دستگاه اطلاعات کشور و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به‌دقت مسائل مالی و اختلاس‌ها را دنبال کرده‌اند و پیگیر آن‌ها هستند.

این نماینده مجلس هشتم، تصریح کرد: این انحراف‌ها نفی شدنی نیست، ولی باید توجه داشت که مهار شده‌ و تحت کنترل هستند و هیچ خطری از ناحیه آن‌ها احساس نمی‌شود.

عابدی تأکید کرد: نظام با هیچ کس تعارف ندارد، همین مجلس در اوج زمان رئیس‌جمهوری که بسیار فریب‌کار بود، را برکنار کرد، البته امروز رئیس‌جمهوری ما شخصی ولایت‌مدار و متقی است و حامی نظام و ارزش‌های نظام است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هشتم، بیان کرد: رئیس‌جمهوری باید افرادی که در اطراف خود هستند به نوعی پالایش کند و از نیروها و جوانان بصیر، آگاه و ولایت‌مدار در کنار خود بهره‌ گیرد و از کسانی استفاده کند که از سرچشمه زلال ولایت و قرآن نه از سرچشمه اجنه و شیطان آب نوشیده باشد.

عابدی یادآور شد: یکی از شعارهای رئیس‌جمهوری این بود که دست افراد ناپاک را از بیت‌المال کوتاه می‌کنم و اگر امروز در اطراف وی کسانی حضور داشته باشند که اقدام به این اقدامات خلاف کنند، به‌طور قطع دست آن‌ها را قطع خواهد کرد.

وی با بیان این‌ که بعید است جریان انحرافی به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، برسد، گفت: شورای نگهبان به دقت مسائل را بررسی می‌کند و اطلاعات کاملی را در دست دارد و صلاحیت افراد برای حضور در مجلس را به‌دقت بررسی می‌کند.

این نماینده مجلس هشتم با تأکید‌بر به توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی‌بر رعایت حرمت انتخابات و نیز پرهیز نمایندگان از نزدیک شدن به مرکز‌های قدرت و ثروت، بیان کرد: امید من این است که رئیس‌جمهوری با هوشمندی که دارد، شاید تا‌کنون نسبت به این جریان سعه‌صدر نشان داده تا شاید خود را اصلاح کنند و اموال را به بیت‌المال برگردانند و تصور من این است که اگر این جریان حیا نکند، رئیس‌جمهوری با آن‌ها برخورد می‌کند؛ چرا که کسی در زهد و تقوای وی و حتی خانواده رئیس‌جمهوری تردیدی ندارد.

وی با بیان این‌ که دوست انسان باید مشابه انسان باشد، به رئیس‌جمهور توصیه کرد مراقب این دوستان خود باشد.

عابدی با تأکید‌بر نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در افشای ماهیت جریان انحرافی، افزود: من معتقدم که استکبار با مثلت شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم علیه نظام توطئه می‌کند و در داخل نیز این مثلت از سوی سه نفر تشکیل شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا