واکنش  یحیی زاده  به مطالب منتشره از قول ایشان در رابطه با جبهه پایداری:تهمت محض است

یزدفردا :در پی انتشار خبر"یحیی‌زاده از تندروی‌ها می‌گوید: در برخی استان‌ها نامزدهای انتخاباتی جبهه پایداری با جریان انحرافی مشترک است"حجت الاسلام یحیی زاده نماینده مردم تفت و میبد در تماسی کوتاه با یکی از همکاران یزدفردا اظهار داشت :تهمت محض است و پی گیر موضوع  هستم ظاهرا نسبت به چند نماینده شاخص هم جعل خبر کرده اند

پیگیری خبرنگار یزدفردا برای انجام گفتگوی مفصل با حجت الاسلام یحیی زاده نتیجه نداد اما اهم مطالب ایشان در گفتگوی منتشر شده در بی باک را در جهت تنویر افکار عمومی منتشر می نماییم .

حجت الاسلام یحیی ‌زاده با اظهار تاثر شدید از این توهین آشکار سایت فردا نیوز  به جبهه پایداری، افزود: خداوند متعال شاهد است که وقتی تیتر این مصاحبه و برخی محتوای آن را در رسانه ها دیدم، آنچنان ناراحت و متاثر شدم که دنیا برایم تیره و تار شد و بسیار متعجب شدم که چرا باید این بداخلاقی های رسانه ای ادامه پیدا کند و کسی هم مانع آنان نشود.

پس از انتشار مصاحبه ای تحریف شده از حجت الاسلام سیدجلال یحیی ‌زاده در سایت خبری فردا نیوز منسوب به شهردار تهران، ایشان ضمن انتقاد از تحریف سخنانش اظهار داشت: وقتی انتشار این مصاحبه را با چنین تیتر و محتوایی به من اطلاع دادند؛ واقعا بسیار متاثر و متاسف شدم برای اینکه این نوع جملات و ادبیات درباره جبهه پایداری تا کنون هرگز از زبان من جاری نشده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: اینکه بنده گفته باشم کاندیدای مشترکی بین جبهه پایداری و جریان انحرافی وجود دارد تا کنون حتی به ذهن من خطور نکرده تا چه رسد به اینکه چنین ادعایی را مطرح کرده باشم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس اظهار داشت: بنده تعجب می کنم و تاسف می خورم که برخی بدین راحتی دروغ می گویند و سخنان دیگران را تحریف می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به سابقه تحریف اظهارات دیگران توسط رسانه ها ی منتسب به شهردار تهران، گفت: البته این سایت خبری برای بار اوّلش نیست که سخن مصاحبه شونده را تحریف می کند بلکه این سایت تا کنون نسبت به سایر دوستان ما هم چنین برخوردی داشته است.

حجت الاسلام یحیی ‌زاده با اظهار تاثر شدید از این توهین آشکار این سایت افزود: خداوند متعال شاهد است که وقتی تیتر این مصاحبه و برخی محتوای آن را در رسانه ها دیدم، آنچنان ناراحت و متاثر شدم که دنیا برایم تیره و تار شد و بسیار متعجب شدم که چرا باید این بداخلاقی های رسانه ای ادامه پیدا کند و کسی هم مانع آنان نشود.

ایشان همچنین ضمن تمجید از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنده بسیاری از افراد این مجموعه را الگو خود می دانم و واقعا به حالشان غبطه می خورم و بسیاری از افرادی که در این جبهه حضور دارند را مخلص ترین، متعهد ترین، مودب ترین ، بصیرترین و موفق ترین افراد مجلس هشتم می دانم و دیدگاه من نسبت به کلیت این جبهه نیز چنین می باشد و به نظر من سالمترین تشکیلات فعلی کشور جبهه پایداری است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا