دولت تبلیغاتچی موفق ندارد ؟


اگر چه این روزها رسانه های طیف اصلاح طلب در پیچ و خم کهنه سیاست ایران تلاش می کنند با وارونه جلوه دادن حرکت و اقدامات موثر دولت ،نقطه ضعف ها پیش از پیش بزرگ جلوه نمایند ،اما به اعتقاد صاحبنظران تیم تبلیغاتی دولت هم نتوانسته که آنطور باید و شاید موفق عمل نماید .

فقط کافی است به حجم اخباری که در مورد اقدامات دولت در استان یزد در رسانه ها ی گروهی انتشار می یابد توجه کنیم .
خوب با این مقدمه کوتاه شما توجه کنید که در زمان دولت گذشته که مرتب عنوان می کردند که ما رسانه نداریم با اقدامات دیگر فعالیتهای خود را به گوش مردم می رساندند ،هزینه های میلیونی انتشار کتب و مجلاتی که سراسر آگهی رپرتاژبود خود نشانه این مدعاست ؟
به اعتقاد کارشناسان دولت در بدنه خود یک تیم مشاورتی تبلیغاتی موفق ندارد .برای این مدعا باید بگوئیم که درست است برخی از اقلام و کالاها ی ضروری مردم گران شد و بعضا اتفاقات نادرستی در کشور رخ داد؟ولی تیم تبلیغاتی مخالف دولت با تیم مشورتی قوی که در اختیار دارد سعی کامل در تخریب دولت را آغاز نمود و تا حدودی هم موفق بود و حال این سءوال پیش میآید که اگر دولت تیم تبلیغاتی موفق داشت با یک پاد زهر می توانست تمام این مسائل را خنثی کند ،مثلا می توانست اقدامات دولت در طول این یکسال اخیر را گزارش دهد و یا اینکه کالاهای دیگر که در زمان دولتهای گذشته هر سال چندین برابر می شد و حالا این اتفاق نیافتاده را تبلیغ میکرد .
دولت باید قبول کند که تیم تبلیغاتی موفقی ندارد و یا اصلا نمی خواهد از یک تیم کارشناسی تبلیغاتچی در بدنه خود استفاده کند ،اما دلیل این امر چیست یا چه مکی تواند باشد ؟
بعضا به نظر میرسد در مجموعه فعلی دولت که بعضا سابقه های امنیتی و نظامی گری دارند و با توجه به فطرت نظامی گری این نوع حرکات را مثبت نمی دانند ولی آیا این درست است ؟
دولت باید قبول کند که اگر خواسته یا ناخواسته از یک تیم قوی تبلیغاتچی استفاده نکند ،مخالفان با استفاده از تیم قوی خود که در اختیار دارند پیروز میدان هستند ؟
پس سفارش ،اول به دولت و نمایندگان آن در استان این است که از یک تیم قوی استفاده نمایند ،تیمی که بعضا تنبل و.....نباشد؟به قول معروف اینکاره باشند ؟؟
ابولقاسم عاصی به عنوان بالاترین مقام اجرائی استان باید از تمام مجموعه زیر نظر خود بخواهد که مرتبا گزارش دهی به مردم را در دستور کار خود قرار دهند و در ابتدا از خود شروع نماید و با تمام توان همانگونه که از پروزه های عمرانی حمایت می شود از ارتباط با مردم و انعکاس اخبار کارهای انجام شده حمایت شود و این نباشد که روابط عمومی و رسانه ها کمترین ارتباط کاری را با بالاترین مقام دولت در استان داشته باشند و بالطبع همین دوری از رسانه ها به دوری از مردم بیانجامد به طوری که بالاترین اخبار دروغ استان حول محور شخص استاندار دور می زند و هر سه ماه یکبار شایعه کناره گیری وی در مجموعه دولت و بالطبع مردم پخش می شود ،که خود باعث بی انگیزگی در مدیران و مجموعه دولت می شود .

اگر دقت نموده باشید روابط عمومی نیروی انتظامی ،ارشاد اسلامی و دادگستری با قوت تمام به انعکاس عملکرد خود می پردازند و کوچکترین اخبا رشان در سطح وسیعی گسترش می یابد و بعضا هم مخالفان آنها را به غلو نمودن متهم می نمایند ؟
ولی عامه مردم خواهان تمام اخبار و حرکتها هستند و شاید کم اهمیت ترین خبر از نظر مسئولین مهمترین خبر افکار عمومی باشد و بالعکس ؟
آقای استاندار مخالفان دولت نهم و جنابعالی با طرح شا یعاتی همچو استعفاء جنابعالی که دیگر چوپان دروغگو هم به آنها معترض است و تداوم در این خبر اهداف دراز مدتی را دنبال می نمایند و دوری شما از مردم و رسانه ها هم به آن دامن می زند ؟
آقای استاندار و نمایندگان دولت نهم "نه اینکه تمام این نکات را برای بقاء شخص جنابعالی و یا منصو بین دولت گوشزد نمائیم بلکه منظور مان دولت در کشور است ،تبلیغات،روابط عمومی،و رسانه ها ی گروهی را مدنظر قرار دهید چون 17سال طول کشید ،خون جگرها خورده شد ،ملت هزینه دادند تا یک دولت اسلامی تشکیل شود و حالا که تشکیل شده حیف است که دولت را با یک "املت "بله همان املت که با یک تخم مرغ و یک گوجه پخته می شود محکوم نمایند و افکار عمومی هم به خاطر عدم اطلاع از تمامی عملکرد دولت نظاره گر باشند ؟

یک فردائی  



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا